کد خبر : 96154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 14:39
-

لغو افتتاحیه لیگ به خانه ملت کشید/نماینده بندرعباس: تبعیض در حق آذرخش را پیگیری می کنیم

لغو افتتاحیه لیگ به خانه ملت کشید/نماینده بندرعباس: تبعیض در حق آذرخش را پیگیری می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: مشکل به وجود آمده و تبعیض در حق نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور را از مقامات وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنم. احمد مرادی افزود: دیگر دنیای امروز ورزش، دنیای پیشرفت و نگاه اقتصادی به آن است و زمان لابی‌بازی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: مشکل به وجود آمده و تبعیض در حق نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور را از مقامات وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنم.

احمد مرادی افزود: دیگر دنیای امروز ورزش، دنیای پیشرفت و نگاه اقتصادی به آن است و زمان لابی‌بازی و تبعیض‌گری به اتمام رسیده است.

وی بابیان اینکه پس از اتفاقات مشهد در جریان علت عدم حضور این تیم در زمین مسابقه قرار گرفتم، خاطرنشان کرد: از طریق معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان نیز این موضوع را پیگیری می‌کنم که علت نگاه تبعیض‌آمیز به یک موضوع در دو تیم مختلف و حکم واحد نداشتن چه بوده است.

مرادی با اشاره به اینکه نباید به هرمزگان و نماینده آن نگاه محرومیت و بدون حامی داشت، اضافه کرد: به‌طور حتم باید نگاه مسئولان کشور به‌ویژه ورزش به استان هرمزگان نگاه توسعه‌ای و حمایتی باشد زیرا هرمزگان پتانسیل بالایی در حوزه ورزش دارد.

این نماینده مجلس در خصوص مشکلات تیم فوتسال آذرخش در مسابقات لیگ برتر گفت: پیش از آغاز مسابقات این فصل جلسه‌ای را با معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برای برطرف کردن مشکلات این تیم هماهنگ کردم که متأسفانه مسئولان این تیم در این جلسه حاضر نشدند اما در حد توان از هیچ کمک و حمایتی از این نماینده لیگ برتری هرمزگان دریغ نمی‌کنم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

درود بر شرفت اقای مرادی…مردی ب مولا