کد خبر : 96194
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396 - 0:27
-

لغو قطعی بازی آتلیه و مقاومت قرچک

لغو قطعی بازی آتلیه و مقاومت قرچک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هماهنگی قبل از مسابقه تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک چهارشنبه شب(دیشب) صورت گرفت که با تصمیم و امضای تمام اعضای حاضر در آن تصمیم گرفته شد این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شود. در این جلسه حمید ثابت نماینده فدراسیون، کریم بهرامی رییس هیأت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هماهنگی قبل از مسابقه تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک چهارشنبه شب(دیشب) صورت گرفت که با تصمیم و امضای تمام اعضای حاضر در آن تصمیم گرفته شد این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شود.

در این جلسه حمید ثابت نماینده فدراسیون، کریم بهرامی رییس هیأت فوتبال استان قم، علی مسعودی سرپرست تیم آتلیه طهران قم، اکبر قاسمی سرپرست تیم مقاومت قرچک، موسوی ناظر داوری و روح‌الله مقدم، مسؤول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور داشتند که باتوجه به نامه‌ی شورای تامین استان قم مبنی بر عدم برگزاری این مسابقه در سالن شهدای بهزیستی واقع در کمربندی امام علی، تصمیم بر آن شد این مسابقه لغو شود.

پیش از این قرار بود دیدار تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز پنج‌شنبه در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شود.

گفتنی است، تمام اعضای حاضر در نشست هماهنگی قبل از بازی تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک، صورت جلسه را امضاء کردند و تحویل نماینده فدراسیون دادند تا این مسابقه در زمان دیگری انجام پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

باغت آباد سلیمانی نابود کردی فوتسال رفت
خدا به فریادت برسه که همه تیمها دارن نفرینت میکنن
تو که اینکاره نبودی چرا اومدی توفوتسال

ترابیان درودیان خدا رحمتت کنه حسین زاده کجایید که ببینید چه خبره تو کمیته فوتسال و فدراسیون تاج و کفاشیان

قرچک پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

خدا رحم کنه لیگ امسال بدترین لیگ بوده فکر کنم اگه کاری نکنید همه تیم ها خودشون میکشند کنار. یه فکر درست وحسابی بکنید