کد خبر : 96238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396 - 21:26
-

کفاشیان: باشگاه مس پیشنهاد میزبانی جام ملت های غرب آسیا را داده است

کفاشیان: باشگاه مس پیشنهاد میزبانی جام ملت های غرب آسیا را داده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان گفت: هدف من از آمدنم به تبریز علاوه بر دیدن مسابقه دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران مذاکره با مدیر باشگاه مس سونگون در جهت پیشرفت این رشته در تبریز و خصوصا در شهر ورزقان بود. وی گفت: همچنین مسابقات جام ملت‌ها غرب آسیا در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان گفت: هدف من از آمدنم به تبریز علاوه بر دیدن مسابقه دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران مذاکره با مدیر باشگاه مس سونگون در جهت پیشرفت این رشته در تبریز و خصوصا در شهر ورزقان بود.

وی گفت: همچنین مسابقات جام ملت‌ها غرب آسیا در فوتسال قرار است با حضور ۷ تیم برگزار شود که باشگاه مس سونگون نیز پیشنهاد میزبانی این مسابقات را داده و جهت هماهنگی این مسابقات و بررسی امکانات باشگاه مس سونگون به تبریز سفر کرده و در این دیدار به نتایج خوبی هم دست یافتیم.

وی گفت: همچنین آموزش مربیگری و داوران فوتسال در تبریز و ورزقان جزو برنامه‌های باشگاه مس سونگون بوده و کمیته فوتسال نیز در این زمینه مساعدت‌های لازم‌ با این باشگاه خواهد کرد و امیدوارم این تلاش‌ها به رشد و شکوفایی فوتسال خصوصا در این منطقه منجر شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.