کد خبر : 96321
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 - 14:34
-

احمدی: تاسیسات مدعی قهرمانی است/پیروزی مقابل تاسیسات را فراموش کردیم/هنوز به هماهنگی ۱۰۰ درصد نرسیده ایم

احمدی: تاسیسات مدعی قهرمانی است/پیروزی مقابل تاسیسات را فراموش کردیم/هنوز به هماهنگی ۱۰۰ درصد نرسیده ایم

حمید احمدی بازیکن تیم مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با تاسیسات گفت: در مقابل تیم بسیار خوب و پرمهره تاسیسات که یکی از مدعیان قهرمان هستند بازی کردن سخت بود. مخصوصا که اولین بازی لیگ بود و تیم ها شناخت کافی از یکدیگر نداشتند، همچنین تیم ما

حمید احمدی بازیکن تیم مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با تاسیسات گفت: در مقابل تیم بسیار خوب و پرمهره تاسیسات که یکی از مدعیان قهرمان هستند بازی کردن سخت بود. مخصوصا که اولین بازی لیگ بود و تیم ها شناخت کافی از یکدیگر نداشتند، همچنین تیم ما به هماهنگی ۱۰۰ درصد نرسیده است کار را دشوارتر می کرد. برای پیروزی در این بازی تلاش کردیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم که مهمترین اتفاق امروز بود که خدا را بابت این اتفاق شاکریم.

وی افزود: بازی امروز هم ۳ امتیاز بیشتر ندارد و از امشب این بازی را فراموش می کنیم و تمرکز خود را بر روی بازی بعدی خودمان که در بندرعباس برابر تماشاگران پرشور بندری است می گذاریم تا انشالله بتوانیم دست پر به تبریز باز گردیم.

احمدی در مورد شانس قهرمانی مس گفت: تیم مس همیشه جز تیم های مدعی قهرمانی بوده ولی هنوز حرف زدن از قهرمانی زود است و ۲۵ هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. هدف اصلی ما شاد کردن دل مردم آذربایجان است که امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم به این مهم دست یابیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.