کد خبر : 96377
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 - 16:50
-

سلیمانی:برای مردم بندرعباس متاسفم/ مسائل پشت پرده باعث لغو بازی‌های هفته نخست لیگ فوتسال بود

سلیمانی:برای مردم بندرعباس متاسفم/ مسائل پشت پرده باعث لغو بازی‌های هفته نخست لیگ فوتسال بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در مورد لغو چهار بازی در هفته نخست لیگ برتر فوتسال توضیح داد: بازی افتتاحیه لیگ در مشهد متاسفانه به دلیل کم کاری آذرخش بندرعباس و بی مدیریتی آنها برگزار نشد که به شدت پیگیر قضیه هستیم. وی افزود: آذرخش‌ ها روز قبل از بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در مورد لغو چهار بازی در هفته نخست لیگ برتر فوتسال توضیح داد: بازی افتتاحیه لیگ در مشهد متاسفانه به دلیل کم کاری آذرخش بندرعباس و بی مدیریتی آنها برگزار نشد که به شدت پیگیر قضیه هستیم.

وی افزود: آذرخش‌ ها روز قبل از بازی هم به ما پیامک زده و گفته بودند مقابل فرش آرا در زمین حاضر نمی‌شویم. واقعا برای مردم بندرعباس متاسفم که این هزینه‌ها را انجام می‌دهند اما نتیجه نمی‌دهد. در بازی تیم‌های گیتی پسند و آتلیه قم نیز حراست دخالت کرد و هیات فوتبال استان هم همکاری لازم را با ما نداشت. آنها نامه‌ای از فرمانداری آورده بودند و می‌گفتند بازی‌ها به دلیل مسائل امنیتی در سالن بهزیستی برگزار نمی‌شود. همچنین هیات فوتبال، سالن حیدریان را از قبل به ما پیشنهاد داده بودند اما این سالن میزبان مسابقات کشتی است.

سلیمانی اظهار کرد:‌ در هفته اول لیگ برتر، عواملی دست به دست هم داد و مسائل پشت پرده باعث شد تا چند دیدار از جمله ۲ بازی در قم لغو شود که من علت لغو این ۲ بازی را از کم کاری هیات فوتبال قم می‌دانم.

دبیر کمیته فوتسال همچنین به بازگشت آرامش به لیگ فوتسال اطمینان داد و افزود: به هر حال لیگ برتر در هفته اول قرار دارد و این مسائل در ابتدای لیگ به وجود آمده است. ما امسال اتوماسیونی را برای نقل و انتقالات و ارسال مدارک در سازمان لیگ راه انداختیم اما تیم ها شناختی از آن نداشتند. با این حال با آنها تعامل کردیم و به فوتسالی ها قول می دهم هفته دوم لیگ برتر، پویا و منسجم برگزار خواهد شد.

سلیمانی در پایان از ارسال پرونده بازی های لغو شده به کمیته انضباطی خبر داد و گفت: پرونده بازی های قم و مشهد را به کمیته انضباطی می بریم تا تنبیهاتی را برایشان در نظر بگیریم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

استاد شما برو به فکر مدیریت خودت باشکه اساسی ری……. نمیخاد برای مردم شهر ما تاسف بخوری….جمع کن برو بابا یه پات لب گوره برو فکر قبر وقیامت خودت باش …. والا… یه نفر توی فوتسال ازت راضی نیست گند زدی ب مدیریت و برنامه ریزی و …. برو کنار بذار یه جوون بیاد چسپیدی به صندلی ریاست ….خدایش دو کلمه نمتونی حرف بزنی برو مصاحبه ت و با رادیو ورزش گوش کن چهار تا جمله گفتی پنجاه تا سوتی دادی استاد … تاسف و باید اهالی فوتسال بخورن که شما شدی رییس و برنامه ریز لیگ فوتسال…

بندرعباس 84 جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

سلیمانی جان !!! فقط این مسئله رو روشن کن ببینم چطور مصطفی طیبی بازیکن فصل پیش ما که هنوز مدارک تسویه ش دست باشگاه آزرخشه میتونست واسه فرش بازی کنه ولی بازیکنای جدید ما که این مشکل و داشتن نمیتونستن … چون شما آدم قانون مداری هستین جلوی آذرخش و گرفتین .؟؟؟.. دبیر مثلا محترم سازمان لیگ فوتسال، خدایی هم هست بشین اونجا و تاسف بخور ، خودتم میدونی که مدیریت ت داغونه و تبعیض و بی قانونی توی سازمانن نت داره بیداد میکنه…خدا کمک ت کنه انشالا که ب راه بیایی…

نام ... جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

آخه جناب سلیمانی تو در اندازه مصاحبه ای که مصاحبه کنی

حسن حسین زاده عزیز روحت شاد روحت شاد

درودیان عزیز کجایی درودیان خیلی سالارای تو را به خدا برگرد

فوتسال ایران آدمهای مردم دار و بادرک و شعور بالا میخواد

نام... جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

همان بهترکه تیم درپیت اذرخش منحل میشود

بندرعباس 0761 جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

توهین ب مردم بندرعباس…وای ب حالت ک اگه بیایی بندرعباس…شعار نیست بیا نگاه کن چی خواهد شد…

علی چتوا شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۰۱

اقای سلیمانی..گند زدی…برو که دیگه هیچکی نمیخواهت ببینتت…بیشتر از این گند نزدی برو