کد خبر : 96317
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 - 0:09
-

سنگ سفیدی: امروز هم خوشحالم هم ناراحت/ ۲۶ فینال داریم/ قرار نبود تا آخر عمر در تاسیسات بمانم

سنگ سفیدی: امروز هم خوشحالم هم ناراحت/ ۲۶ فینال داریم/ قرار نبود تا آخر عمر در تاسیسات بمانم

محمد رضا سنگ سفیدی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی مس و تاسیسات بیان کرد: بازی امروز بازی بسیار سخت و پرفشاری بود؛ با وجود اینکه تاسیسات تیم پرمهره ای است اما ما در تبریز بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. این هفته

محمد رضا سنگ سفیدی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی مس و تاسیسات بیان کرد: بازی امروز بازی بسیار سخت و پرفشاری بود؛ با وجود اینکه تاسیسات تیم پرمهره ای است اما ما در تبریز بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. این هفته اول لیگ بود و هنوز تیم ها محک نخورده اند، اما بازهم خوشحالیم که توانستیم به سه امتیاز برسیم.
ملی پوش تیم مس سونگون که در بازی با تاسیسات دریایی یکی از ستاره های زمین بود و گل تساوی بخش تیمش را هم به ثمر رساند در مورد تقابل با تیم سابقش اضافه کرد: من در این چهار سال که با وحید شمسایی کار کردم به بالاترین افتخارات رسیدم و بهترین لحظات زندگی فوتسالی ام در کنار وحید شمسایی بود، اما با این حال فوتسال یک ورزش حرفه ای بوده و قرار نیست که یک نفر تا آخر عمر در یک تیم بماند. با این وجود یک سری شرایط و مشکلاتی پیش آمد که دلیل جدایی من از تاسیسات شد. اما وحید شمسایی با من پدرانه برخود کرد چون حرفه ای فکر می کند.
سنگ سفیدی افزود: با این حال امروز من از این جهت که تواستم برای تیمم مفید باشم خوشحالم، از طرفی از اینکه مقابل تیم سابقم به پیروزی رسیدم ناراحتم.

او در پایان، در مورد لیگ جاری بیان کرد: ما ۲۶ فینال، پیش روی خودمان داریم تا به آن هدفی که باشگاه دارد که قهرمانیست برسیم. خدا را شکر توانستیم در اولین فینالمان که فینال بسیار بزرگی بود به سه امتیاز برسیم. امشب را خوشحالیم و از فردا به فکر بازی هفته آینده با آذرخش خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.