کد خبر : 96333
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 - 11:42
-

شمسایی: چرا قانون برای همه یکسان نیست؟/ این اتفاقات بی‌سابقه است

شمسایی: چرا قانون برای همه یکسان نیست؟/ این اتفاقات بی‌سابقه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه تاسیسات دریایی تهران مدعی است مجید حاجی‌بنده بازیکن تیم در بازی با مس سونگون اشتباهی محروم شده و تنها ۱۸ ساعت قبل از شروع بازی به این اشتباه پی برده است. وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره توضیح داد: یکی از مسوولان فدراسیون قبل از مسابقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه تاسیسات دریایی تهران مدعی است مجید حاجی‌بنده بازیکن تیم در بازی با مس سونگون اشتباهی محروم شده و تنها ۱۸ ساعت قبل از شروع بازی به این اشتباه پی برده است.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره توضیح داد: یکی از مسوولان فدراسیون قبل از مسابقه فهرستی را به سرپرست ما نشان داد که نام مجید حاجی‌بنده به عنوان سه کارته در آن وجود داشت و محروم شناخته می‌شد. در این فهرست نام چد بازیکن گیتی پسند مثل مهران عالیقدر و احمد اسماعیل‌پور هم بود. ما نیز با توجه به اعلام آقایان، مجید حاجی‌بنده را به همراه تیم به تبریز نبردیم. البته برای او بلیط هواپیما و هتل هم رزرو کرده بودیم اما هزینه کنسلی آن را دادیم.
وی افزود: ساعت ۱۲ شب قبل از بازی با ما تماس گرفته و اعلام کردند حاجی‌بنده محروم نیست. زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود و نمی‌توانستیم او را به تبریز بیاوریم. نمی‌دانم چه باید بگویم؛ اگر قانون برای همه باشد، ما مشکلی نداریم اما اگر قرار است این‌طور لطمه بخوریم دور از انصاف است.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان این که نبود حاجی بنده در باخت تیمش بی تاثیر نبود، تصریح کرد: نمی خواهم حالا که باخته‌ایم بهانه تراشی کنم اما من به نحوه اجرای قانون اعتراض دارم. ما روی این بازیکن حساب باز کرده بودیم و شجری را در همان پست با مصدومیت بازی دادیم. بیش از ۱۰ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تا امروز چنین اتفاقی برای ما نیفتاده بود. محرومیت بازیکن سه کارته در فصل جدید بی‌سابقه است اما ما به قانون احترام گذاشتیم. اگر قانون است، حرفی نداریم اما اگر نیست، چرا چند ساعت قبل از بازی به ما اطلاع می‌دهند؟
شمسایی تاکید کرد: ما بازی را به مس باختیم. حال بخواهیم اعتراض کنیم، چه چیزی تغییر می‌کند؟ آیا نتیجه بازی بر می‌گردد؟ مگر دست‌مان به جایی می‌رسد که بخواهیم اعتراض کینم؟ مگر ما کاره‌ای هستیم؟! ما می‌گوییم اگر قانونی را تصویب می‌کنند باید همه را یکسان ببینند. نه این که به یک تیم دو روز زودتر خبر دهند و به ما شب قبل از بازی. این برای ما دردآور است.

شمسایی افزود: من به کل فوتسال کاری ندارم که چه بلایی سر این رشته آمده است. این اتفاقات نباید برای باشگاهی مثل تاسیسات دریایی که برای حضور در لیگ برتر فوتسال برنامه‌ریزی کرده است رخ بدهد و یک روز قبل بازی به ما اعلام می‌کنند حاجی‌بنده می‌تواند برای تیم بازی کند. بروز چنین اتفاقاتی اصلا برای یک لیگ مانند لیگ ایران خوب نیست.

وحید شمسایی درخصوص شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: تیم مس سونگون بازی فیزیکی انجام داد، از امتیاز میزبانی هم نهایت استفاده را انجام داد و توانست در اولین دیدار ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

وی ادامه داد: بازی تاسیسات دریایی و مس سونگون، بازی تجربه بود. هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای داشتند و تیم مس سونگون هم به‌راحتی از موقعیت‌های خود استفاده کرد و توانست ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: سرچشمه همه اتفاقاتی که در فوتسال ایران رخ داده این است که تیم ملی فوتسال ایران عنوان سومی دنیا را کسب کرده است اما کماکان وضعیت مدیریتی شرایط چندان خوبی ندارد.

منبع: ایسنا و میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

بابا اینکاره نیستی چرانمیخوای قبول کنی دوباره توجیه ها شروع شد فالکائو که نبوده اینهمه بازیکن داری خجالت بکش فرفکنی نکن نمیدونم مسوولین تاسیسات باچه منطقی تیم ودادن دست تو با نتایج پارسال ..!!!!!!

شاهین جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

آقای شمسایی چرا کاری نداری ، کلان و ملی فکر کن فوتسال را دارند نابود میکنند شما فقط به تاسیسات فکر میکنی ؟ شما آقای گل جهانی ، سالها کاپیتان تیم ملی ایران بودی شما ها باید برید اعتراض کنید

تبريز جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

شمسایى مگر تو حاجى بنده أصلا بازى میدى؟!!!بگو مَس قوى بود ما رو برد!! این بهانه ها چیه همش إز خودت در میارى؟!! بهترین پول رو إز تأسیسات گرفتى ولى نتایج افتضاح دارى میگیرى همش هم بهانه الکى!! فقط مس رو عشقه