کد خبر : 96517
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:47
-

حکایت تلخ دیگری از لیگ نوزدهم /مطرح های بدون تیم

حکایت تلخ دیگری از لیگ نوزدهم /مطرح های بدون تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اتفاقات تلخ لیگ نوزدهم فقط لغو بازی ها، بی برنامگی و تشکیل نشدن تیم ها،ضعیف کمیته فوتسال نیست.این لیگ شرایطی بدتر از این هم دارد و یکی از آنها بدتا کردن با مربیان مطرح است.در نیمکت مربیان چند تیم چهره های گمنام،کم نام ونشان، جوان و بدون کارنامه قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اتفاقات تلخ لیگ نوزدهم فقط لغو بازی ها، بی برنامگی و تشکیل نشدن تیم ها،ضعیف کمیته فوتسال نیست.این لیگ شرایطی بدتر از این هم دارد و یکی از آنها بدتا کردن با مربیان مطرح است.در نیمکت مربیان چند تیم چهره های گمنام،کم نام ونشان، جوان و بدون کارنامه قرار دارند که احتمالابا مبالغی کم عطش حضور در لیگ برتر را به جان خریدند تا شاهد بیرون ماندن مربیان سرشناس و مطرح از  گود مربیگری باشیم.در زیر مروری داریم بر برخی چهره های سرشناسی که تیم ندارند:

۱-رضا لک

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر در عین ناباوری نتوانسته تیم جدید برای خود پیدا کند.رضا لک که در زمره پر افتخارترین مربیان لیگ برتر است پس از قهرمانی با گیتی پسند برای فصل جدید با این تیم به توافق نرسید و پس از آن هم نتوانست راهی تیم جدیدی شود.در شرایطی که از مس سونگون،شهرداری ساوه و شهروندساری به عنوان تیم بعدی لک یاد می شد اما اتفاقات حاشیه ای که در طول فصل گذشته در گیتی پسند بین این مربی و بازیکنان رخ داد باعث شد تا لک نتواند در فصل جدید برای خود تیم پیدا کند.

۲-جواد اصغری مقدم

او اکنون به عنوان بازیکن در تیم تاسیسات دریایی حضور دارد اما عملکردش به عنوان مربی در تیم دبیری به اندازه ای قابل دفاع بود که در تیم جدید هم به عنوان مربی بازیکن به او اعتماد کنند.اصغری مقدم اما ناچار شد قید مربیگری را زده و در تاسیسات تنها به بازی کردن بپردازد تا یک مربی جوان و موفق از گود مربیان خارج شود.

۳-محمود خوراکچی

مربی ای که در اکثر فصول لیگ برتر شاهد حضور او روی نیمکت تیمها بودیم این فصل جایش در لیگ برتر خالی است او گزینه چند تیم از جمله گیتی پسند ،تاسیسات و مس سونگون بود اما در نهایت به تیمی نرفت. مربی خوش اخلاق تهرانی باید منتظر لغزش نیمکت تیمی باشد تا شاید به او اعتماد شود اما استارت لیگ نوزدهم بدون او و اتفاقات اطرافش لطفی ندارد.

۴- حسین شمس

مثل خوراکچی لیگ بدون حسین شمس هم مزه ندارد.مربی ای که مصاحبه های آتشینش تیترهای زیادی به رسانه ها می دهد این فصل نتوانسته به تیمی برود.گرچه در برهه ای نامش به عنوان گزینه اصلی هدایت گیتی پسند مطرح شد اما در نهایت به تیمی نرفت تا شاید چوب نتایج دانشگاه آزاد در فصل قبل را بخورد.

۵-علی رعدی

رعدی فصل پیش در شهروند ساری عملکرد پرفراز و نشیبی داشت اما همین که این تیم بر خلاف اکثر فصول برای بقا نمی جنگید یک پوئن مثبت در کارنامه رعدی است.او در فصل جدید جایی روی نیمکت شهروند ندارد و هنوز تیم جدیدی پیدا نکرده است.

۶-ناصر صالح

فصل گذشته در برهه ای به عنوان سرمربی دانشگاه آزاد انتخاب شد اما حتی به یک بازی هم نرسید و از همراهی این تیم انصراف داد.برای فصل جدید جزو گزینه های مس سونگون بود اما نتوانست با این تیم به توافق برسد تا این مدرس و مربی باسابقه از دور نتایج لیگ را بررسی کند.

۷- سید مهدی ابطحی

شاید چرخش زیاد او بین تیم های لیگ دسته اول و دوم باعث شده خیلی ها او را برای لیگ برتر فراموش کنند اما ابطحی از مربیان کاربلد و صاحب سبک است که می تواند گزینه خوبی برای هدایت هر تیمی باشد. او این فصل با تیم لیگ برتری به توافق نرسید و در برهه ای حضور او با پتروشیمی ماهشهر در لیگ برتر مطرح شد که این اتفاق صورت نگرفت.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.