کد خبر : 96531
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 15:25
-

سه تیم در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ برتر فوتسال

سه تیم در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از  صبح امروز یکشنبه با محوریت لغو ۴ دیدار از هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد و اعضای حاضر در این نشست، تصمیماتی را برای جلوگیری از تکرار این بی نظمی اتخاذ کردند. سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس و هیات فوتبال استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از  صبح امروز یکشنبه با محوریت لغو ۴ دیدار از هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد و اعضای حاضر در این نشست، تصمیماتی را برای جلوگیری از تکرار این بی نظمی اتخاذ کردند.

سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس و هیات فوتبال استان قم تا الان مبلغ ورودی خود را برای شرکت در مسابقات پرداخت نکرده اند. با تصمیم اعضای هیات رئیسه و نظر قاطع علی کفاشیان، این سه تیم تا پایان امروز یکشنبه مهلت دارند مبلغ موردنظر را واریز کرده و مدارکشان را تحویل بدهند؛ در غیر اینصورت از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و لیگ از هفته دوم با ۱۱ تیم دنبال می شود.

حامد نجفی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با اعلام این خبر گفت: امروز و در جریان نشست هیات رئیسه به تیم های هیات فوتبال قم، آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه فکس زدیم که تا پایان امروز مهلت دارند مدارک و پول ورودی را پرداخت کنند تا از لیگ کنار گذاشته نشوند. حتی با مسئولان این باشگاه ها هم تماس گرفته شد که در صورت عدم تحویل مدارک و مبلغ ورودی، به صورت قطعی از جدول کنار می روند.

وی افزود: در همین ارتباط سرپرست تیم آذرخش بندرعباس در هواپیما است تا خودش را به تهران برساند و مدارک را تحویل بدهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره اینکه آیا این تصمیم صرفا یک تهدید نیست و کار بر همان روال قبل ادامه خواهد یافت؟ گفت: خیر اصلا اینطور نیست. ما در تصمیم خود جدی هستیم و شوخی هم نداریم. همانطور که گفتم تا پایان امروز این سه تیم مهلت دارند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.