کد خبر : 96552
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 22:46
-

شهرداری ساوه در آستانه فروپاشی/ ۱۲ ساعت فرصت برای تیمی که منحل شده!

شهرداری ساوه در آستانه فروپاشی/ ۱۲ ساعت فرصت برای تیمی که منحل شده!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ بعد از جلسه امروز خود، به سه تیم هیات فوتبال قم، شهرداری ساوه و آذرخش بندرعباس یک روز فرصت داد تا مدارک خود را تکمیل کنند در غیر اینصورت از لیگ برتر کنار گذاشته خواهند شد. مسئولان هیات فوتبال قم و آذرخش بندرعباس نیز امروز با حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ بعد از جلسه امروز خود، به سه تیم هیات فوتبال قم، شهرداری ساوه و آذرخش بندرعباس یک روز فرصت داد تا مدارک خود را تکمیل کنند در غیر اینصورت از لیگ برتر کنار گذاشته خواهند شد.

مسئولان هیات فوتبال قم و آذرخش بندرعباس نیز امروز با حضور در کمیته فوتسال، تمام مدارک لازم را ارائه کرده و موضوع کنار گذاشتن آن ها منتفی شد.

اما در حالی تنها ۱۲ ساعت تا پایان این مهلت باقیمانده که هنوز شهرداری ساوه اقدامی برای تحویل مدارک نکرده است. از طرفی اخباری مبنی بر انحلال تیم باریشه ساوه به گوش می رسد که اوضاع را وخیم تر می کند.

همچنین گفته می شود سن ایچ به دنبال خرید امتیاز شهرداری است اما اگر این انتقال امتیاز هم صورت گیرد، سن ایچ تنها تا دوشنبه ظهر برای تحویل مدارک زمان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۲۵

خخخخخخ

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۳۳

اقا کسایی ک اختلاص کردن چرا برا تیم نظر میدن استاندار و حراست چرا ورود نمیکن اینا پول ندارن چطور فقط ب کادر قمی ۳۰۰ملیون پول دادن و فقط س تا بازیکنشون ۲۰۰ملیون قرارداد بستن

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۰۸

تبریک میگم بالاخره رضا عقابی و حسین شمس کار خودشون کردن ومانع رشد و پیشرفت فوتسال شهرمون شدندوبعد از چند ماه حاشیه سازی و تحریک مسوولین تیم و دارن میگیرن تا دوباره نابودش کنن آخه واقعا شما ساوه ای هستید …..!!!!!؟یا دنبال منافع خودتونید …. فقط انشالله مدیرای سن ایچ چشماشون باز کنن تو چاه نیفتن این دو نفر دیگه تاریخ مصرفشون گذشته به فکر فوتسال شهر نیستن گول حرفاشون و نخورید تو رو خدا ….خدا ازشون نگذره

احمد دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

حیف بچه های قم که تو اون تیم دارن زحمت میکشن و قدرشون رو نمی‌دونن کاشکی بیرونشون می‌کردن تا معلوم بشه ساوه ای ها کجای فوتسال هستند..