کد خبر : 96545
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 15:44
-

کمالی:مشکلات مالی مانع جذب بازیکن جدید شد/ حاشیه و بی‌قانونی کمکی به فوتسال نمی‌کند

کمالی:مشکلات مالی مانع جذب بازیکن جدید شد/ حاشیه و بی‌قانونی کمکی به فوتسال نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد بازی روز سه‌شنبه تیم فوتسال ارژن شیراز با آتلیه طهران قم گفت: ما به دلیل مشکلات مالی تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و به همین دلیل سعی کردیم برای فصل جاری از بازیکنان جدید استفاده کنیم. وی اظهار داشت: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد بازی روز سه‌شنبه تیم فوتسال ارژن شیراز با آتلیه طهران قم گفت: ما به دلیل مشکلات مالی تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و به همین دلیل سعی کردیم برای فصل جاری از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: بازی سختی در قم در پیش داریم، تیم آتلیه یکی از تیم‌های خوب فوتسال ایران است و بازیکنان با استعدادی دارد. ما در این مسابقه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی فوتسال ارژن شیراز گفت: اگر ما ادعای حرفه‌ای بودن داریم، باید حرفه ای عمل کرده و قانون را رعایت کنیم. هیچ وقت نباید فراتر از قانون عمل کنیم و به جای بی قانونی‌ها و مسایل حاشیه‌ای، به فوتسال کمک کنیم. به نظر من این مهم‌ترین کمکی است که می توانیم کنیم به فوتسال کنیم و باید همیشه اخلاق،انضباط فردی و تیمی را رعایت کنیم.

وی همچنین در مورد غیبت تیم دبیری تبریز در لیگ برتر گفت: ما از عدم حضور دبیری در لیگ برتر ناراحتیم و ای کاش بزرگان فوتسال در این مسئله ورود می‌کردند تا این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ارژن شیراز خاطرنشان کرد: امسال تیم ملی برنامه پُر کار و شلوغی دارد و به علت همین موضوع لیگ ما زودتر از همیشه شروع شد. اگر ما در فوتسال تعامل بیشتری داشته باشیم، قطعا موفق می‌شویم. همه باید دست در دست هم دهیم و به تیم ملی کمک کنیم تا به اهداف و برنامه‌های خود برسد و موفقیت تیم ملی موفقیت فوتسال ایران است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.