کد خبر : 96577
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 12:09
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: کمیته فوتسال همه را قلع و قمع کرد/ هر کسی حق دارد نظرش را بدهد/ به خودتان هم کارت زرد بدهید!/ چرا ابتدا تذکر ندادند

شمسایی: کمیته فوتسال همه را قلع و قمع کرد/ هر کسی حق دارد نظرش را بدهد/ به خودتان هم کارت زرد بدهید!/ چرا ابتدا تذکر ندادند
مربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از برخورد تند کمیته فوتسال با منتقدان گفت: آقایان به خاطر اشتباه‌های‌شان باید به خودشان کارت زرد بدهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره محرومیت مربی و دروازه‌بان تیمش به دلیل انتقاد از کمیته‌ فوتسال، اظهار کرد: معتقدم که در این شرایط، گرفتن چنین تصمیماتی ضرر بسیار زیادی به تیم ما وارد خواهد کرد. نه به خاطر این که نظری و ناصری را از دست می‌دهیم،‌ بلکه تیم ما از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. واقعا ناراحتم چون اتفاقی که برای ما افتاد باعث ضرر ما در هفته‌ اول شد اما هیچ‌کس واکنشی نشان نداد. بازیکن ما را به اشتباه محروم کردند. انتظار عذرخواهی نداریم اما هیچ‌کس در این رابطه با ما تماس نگرفت. در حالی که تیمم به دلیل محرومیت اشتباه مجید حاجی‌بنده دوبله ضرر کرد. ما شجری را با وجود مصدومیت بازی دادیم و مصدومیتش تشدید شد.

وی افزود: به‌ هر حال کار دست مسئولان است و آنها می‌توانند هر تصمیمی را بگیرند اما می‌خواهم به من بگویند در اشتباهی که مرتکب شدند، خودشان را محروم نخواهند کرد؟ کمیته‌ فوتسال مجید حاجی بنده را به اشتباه محروم کرد و الان باید به خودش کارت زرد بدهد. همه چیز باید دو سویه باشد. هفته‌ اول ضربه سنگینی به پیکره ما وارد شد و آقایان نیز به خاطر اشتباهی که مرتکب شدند باید خودشان را محروم کنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان این که محروم کردن به خاطر انتقاد از مسئولان غیر قانونی است، خاطر نشان کرد: با براتی، رییس کمیته‌ تنظیم مقررات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم و او گفت‌ محرومیت تنها از سوی کمیته‌ انضباطی یا کمیته‌ اخلاق می‌تواند اعمال شود. اگر در هفته‌ اول می‌خواهند قلع و قمع کنند کار خوبی نیست. من کفاشیان را از قدیم دوست دارم. خودش هم می‌داند که احترام خاصی برایش قائل هستم اما توقعم از او بیشتر از این‌ها است. به‌ هر حال مصطفی نظری، رضا ناصری و علی صمیمی حرفشان را زده‌اند و نظر شخصی خودشان را دادند. اگر بخواهیم این قدر سریع آنها را محروم کنیم صورت خوشی ندارد. معمولا رسم است که ابتدا تذکر می‌دهند و در صورت تکرار، فرد را جریمه می‌کنند.

شمسایی ادامه‌ داد: داور بازی هم در جریان مسابقه ابتدا تذکر می‌دهد و سپس کارت زرد نشان می‌دهد اما کمیته‌ فوتسال یک‌باره کارت قرمز داده و تا اطلاع ثانوی محروم می‌کند. با این اتفاقاتی که رخ داده اگر وضعیت بدتر شود نمی‌توان جلوی آن را گرفت. ما چهارشنبه بازی سختی با حفاری داریم. اگر ببازیم چه کسی جوابگو است؟ بعد از اشتباهی که در هفته‌ اول برای تیم ما افتاد، هیچ‌کس به خودش کارت زرد نداد و ما هم شکست خوردیم و هم بازیکنمان را از دست دادیم.

شمسایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از محروم نشدن خودش تعجب نکرده است؟ گفت‌: من واقعیت‌ها را گفته بودم و فکر نمی‌کنم صحبت‌هایم توهین به کسی باشد. نمی‌دانم شاید مرا هم فردا محروم کنند اما همیشه واقعیت را می‌گویم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.