کد خبر : 96588
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 13:53
-

شهرداری ساوه ماندنی شد

شهرداری ساوه ماندنی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه از رد مصوبه انحلال تیم شهرداری ساوه در کمیته انطباق فرمانداری خبر داد.سیدمهدی حسینی افزود: با برگزاری جلسه کمیته انطباق در فرمانداری ساوه مصوبه انحلال تیم فوتسال شهرداری ساوه که از سوی شورای اسلامی شهر ارسال شده بود، رد شد. وی بیان کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه از رد مصوبه انحلال تیم شهرداری ساوه در کمیته انطباق فرمانداری خبر داد.سیدمهدی حسینی افزود: با برگزاری جلسه کمیته انطباق در فرمانداری ساوه مصوبه انحلال تیم فوتسال شهرداری ساوه که از سوی شورای اسلامی شهر ارسال شده بود، رد شد.

وی بیان کرد: این جلسه با حضور فرماندار ساوه، رئیس دادگستری شهرستان و سرپرست شهرداری تشکیل شد و با توجه به اینکه شورای شهر دلیل تصمیمش بر انحلال تیم را محدودیت در بودجه اعلام کرده بود، در این جلسه قرار شد با پیگیری نماینده فرماندار و رییس دادگستری موضوع افزایش بودجه باشگاه به جد دنبال شود.

حسینی تصریح کرد: با انتخاب سرپرست برای باشگاه از سوی سرپرست شهرداری، شاهد حضور با قدرت تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر خواهیم بود.

وی بیان کرد: با انجام امور اداری مربوط به ثبت نام تیم، شاهد بازی تیم فوتسال شهرداری ساوه در روز چهارشنبه هفته جاری خواهیم بود.

به گفته معاون فرماندار ساوه براساس تصمیم گیری کمیته انطباق، هر گونه تغییر و تحول در خصوص تیم فوتسال شهرداری ساوه منوط به تصمیم‌گیری در شورای اسلامی این شهر در دوره پنجم خواهد بود.

همچنین نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تصمیم شورای شهر ساوه مبنی بر حضور نداشتن تیم شهرداری در لیگ برتر با تلاش های صورت گرفته این تیم در لیگ ماندنی شد.

محمدرضا منصوری عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته تیم شهرداری ساوه در لیگ برتر ماندنی شد و طبق تصمیمات انجام شده این تیم با بازیکنان بومی به کار خود ادامه می دهد.
وی افزود: مربیان و مدیر فنی این تیم نیز به صورت افتخاری فعالیت خواهند داشت و بازیکنان نیز با حداقل هزینه در تیم عضویت می یابند تا تدابیر لازم برای افزایش بودجه اتخاذ شود.
منصوری تصریح کرد: این تیم افتخار شهر ساوه و استان مرکزی است و حذف آن از لیگ برتر بی شک، تبعات اجتماعی بسیاری را به همراه داشت و سرمایه ورزشی شهرستان به هدر می رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.