کد خبر : 96594
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 14:02
-

امانی: گلزنی هایم در اهواز ثمره تلاش همه بازیکنان است/ جبران عقب ماندگی هایمان سخت نیست

امانی: گلزنی هایم در اهواز ثمره تلاش همه بازیکنان است/ جبران عقب ماندگی هایمان سخت نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا امانی پس از تساوی ارزشمند تیمش برابر حفاری اهواز اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. طبق برنامه ای که از قبل کادر فنی خواسته بود دفاع در نیمه زمین را در دستور کار قرار داده بودیم و با توجه به تمام شرایطی که بر این بازی حاکم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا امانی پس از تساوی ارزشمند تیمش برابر حفاری اهواز اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. طبق برنامه ای که از قبل کادر فنی خواسته بود دفاع در نیمه زمین را در دستور کار قرار داده بودیم و با توجه به تمام شرایطی که بر این بازی حاکم بود از جمله دمای بالای هوا و شرایط متفاوت ما و حفاری به لحاظ آماده سازی، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص گلزنی مجددش در اهواز اذعان داشت: این تلاش بچه هاست که به ثمر نشسته است. حالا بنده هم که لطف خدا شامل حالم شده و مثل فصل قبل توانستم در اهواز گل بزنم. البته برای من مهم این است که این گل توانست در نتیجه گیری تیم تأثیر بگذارد و یک امتیاز از اهواز بگیریم وَاِلّا گل زدن من یا هر بازیکن دیگری زیاد اهمیت ندارد.

امانی با اشاره به اینکه شهروند با وجود استارت دیرهنگام برای حضور در لیگ اما شروع خوبی داشته است، تصریح کرد: اصولاً بازی اول برای هر تیمی آن هم در خانه حریف سخت است. بخصوص اینکه ما خیلی دیر تمرینات مان را شروع کردیم. اما بچه ها فداکاری کردند و در این بازی سنگ تمام گذاشتند. البته این را هم بگویم در اواخر بازی که حفاری پاورپلی کرده بود اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم سه چهار گل بزنیم و سه امتیاز شیرینی را کسب کنیم اما خب در این وضعیت یک امتیاز هم خیلی با ارزش است.

وی در خصوص شرایط امسال شهروند ساری نیز گفت: با وجود اینکه تمرینات تیم دیر شروع شده اما با توجه به شناختی که از بچه ها دارم فکر می کنم خیلی هم از بقیه تیم ها عقب نیستیم چون تقریباً تمام بازیکنان در یکی دو ماه اخیر تمرینات اختصاصی داشته اند و دو سه نفره در کنار هم به نوعی بدنسازی کرده اند. با توجه به اینکه اسکلت فصل قبل هم حفظ شده می توانم بگویم جبران عقب ماندگی هایمان زیاد سخت هم نیست. آقای اسماعیل پور سالهاست که در کنار این بازیکنان است و شناخت خیلی خوبی از وضعیت تیم دارد به همین خاطر مطمئنم که می توانیم روند خوبی را از همین ابتدای لیگ در پیش بگیریم.

امانی در پایان با اعلام تشکر و قدردانی از هواداران پرشور شهروند که همواره تیم محبوب شان را مورد حمایت قرار داده اند، خاطرنشان کرد: ان شاالله بتوانیم با نتایج خوبی که کسب می کنیم پاسخ گوشه ای از محبت هایشان را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.