کد خبر : 96570
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 11:28
-

بخشش بدهی های دبیری به سازمان لیگ/درخواست مس برای میزبانی در ورزقان/آزاد شدن بازیکنان کمکی جام باشگاههای آسیا/لیگ دو به صورت مجتمع برگزار می شود

بخشش بدهی های دبیری به سازمان لیگ/درخواست مس برای میزبانی در ورزقان/آزاد شدن بازیکنان کمکی جام باشگاههای آسیا/لیگ دو به صورت مجتمع برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال با حضور علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی، سعید نجاریان و علی سهرابی روز گذشته برگزار شد و موارد زیر به تصویب اعضا رسید: – بنا به درخواست باشگاه مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال با حضور علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی، سعید نجاریان و علی سهرابی روز گذشته برگزار شد و موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

– بنا به درخواست باشگاه مس سونگون مبنی بر برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر ورزقان و با توجه به بازدید دبیر کمیته فوتسال و سازمان لیگ برتر و همچنین برگزاری نشست با مسئولان، مقرر شد پس از بازسازی و ایجاد امکانات لازم از طرف باشگاه مس سونگون، تصمیمات نهایی در خصوص میزبانی گرفته شود.

– برای فصل جاری هر تیم می تواند در کنار ۴ بازیکن سهیمه لیگ برتری خود، یک بازیکن از تیم های منحل شده و یا شرکت نکرده در مسابقات را جذب کند.

– مقرر شد تا مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به صورت مجمتع برگزار شود.

– پیگیری امور مربوطه به باشگاه های بانوان و رفع مشکلات احتمالی تیم های بانوان و کمک به توسعه فوتسال بانوان کشورو تمرکز بر روی حفظ مقام قهرمانی بانوان ایران در آسیا با تاکید اعضای هیات رئیسه رو به رو شد.

– اعضای هیات رئیسه حمایت خود را از باشگاه گیتی پسند جهت حضور قدرتمند در جام باشگاههای آسیا اعلام کردند.

– برگزاری جلسه کمیته فوتسال  کنفدراسیون فوتبال آسیا در ویتنام و پیگیری پیشنهادات ایران به منظور توسعه فوتسال در آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

– نتیجه بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس سه بر صفر به سود تیم فرش آرای مشهد اعلام شد و مدارک این دیدار جهت رای انضباطی به کمیته انضباطی ارائه خواهد شد.

– مقرر شد چنانچه تیم هایی که به هر دلیلی نتوانستند در هفته اول به میدان بروند و اگر در هفته دوم نیز مشکلات خود را حل نکنند از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

– با تایید اعضای هیات رئیسه باشگاه پارسیان شهر قدس به جای دبیری تبریز در لیگ برتر ۹۶ حضور خواهد داشت.

– مقرر شد تا بدهی های تیم دبیری تبریز به سازمان لیگ برتر فوتسال بخشیده شود.

– اعضای هیات رئیسه با بازگشت تیم بهبهان تبریز به جدول مسابقات لیگ دسته دوم موافقت کردند.

– مقرر شد به جهت کمک به بازیکنان لیگ برتر و باشگاه ها و همچنین توسعه فوتسال، چنانچه بازیکنی از تیمی به صورت قرضی به مسابقات باشگاه های آسیا اعزام شود، می تواند در بازگشت برای تیم خود بازی کند و چنانچه بازیکن آزاد باشد، همچنان بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند به عنوان سهیمه فیفا جذب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.