کد خبر : 96604
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 15:59
-

مروری بر مصاحبه های اخیر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ علیه مدیران فوتسالی!/آقای منصوری! شما باید زودتر از همه محروم می شدید

مروری بر مصاحبه های اخیر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ علیه مدیران فوتسالی!/آقای منصوری! شما باید زودتر از همه محروم می شدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز در مصاحبه ای به دفاع از تصمیم سازمان لیگ در مورد محروم کردن سه مربی و بازیکن به دلیل مصاحبه علیه کمیته فوتسال پرداخت و تاکید کرد که این افراد به دلیل انتقاد از رئیس کمیته فوتسال محروم شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز در مصاحبه ای به دفاع از تصمیم سازمان لیگ در مورد محروم کردن سه مربی و بازیکن به دلیل مصاحبه علیه کمیته فوتسال پرداخت و تاکید کرد که این افراد به دلیل انتقاد از رئیس کمیته فوتسال محروم شده اند.این در حالی است که با مروری بر مصاحبه های یک سال و نیم اخیر کریم منصوری، او بارها خودش علیه مسئولان مختلف کمیته فوتسال مصاحبه کرده است.این مصاحبه ها در زمانی صورت گرفته که او تیمی در لیگ برتر فوتسال نداشته یعنی از دی ۹۴ که لیگ دو فصل پیش به پایان رسیده بود و پس از آن منصوری منحل شد تا همین چند ماه پیش و اگر بخواهیم به مصاحبه های او در زمانی که تیم داشته بپردازیم قطعا صحبتهای بیشتری علیه کمیته فوتسال انجام داده است.با این تفاسیر اگر بنا به محرومیت باشد باید بیش از همه و پیش از همه خود آقای منصوری را محروم می کردند که ابایی از مصاحبه کردن و بعضا توهین به برخی از مدیران فوتسالی نداشته است.در زیر با ذکر تاریخ  و لینک کامل مصاحبه مروری داریم بر اظهاراتی که او در یک سال و نیم اخیر علیه مدیران فوتسالی داشته و تصمیم گیری درباره او و نقشی که در تصمیم اخیر سازمان لیگ را داشته را به وجدان عمومی واگذار می کنیم:

 

۱-مصاحبه علیه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ

ما در فوتسال به قانون‌گریزی دچار شده‌ایم. من نمی‌دانم واقعاً چرا دبیر کمیته فوتسال تغییر کرد. آقای سلیمانی دبیر جدید با مسئولیت خودش مسابقات لیگ جوانان را برگزار کرد و حالا مسئولیت این جنجال‌ها هم بر عهده خود اوست. من تذکر داده بودم که او اطلاعات کافی از فوتسال و مسابقات آن ندارد و اکنون سازمان لیگ از این اتفاقات کاملاً مبراست. اگر حقی ضایع شود، قطعاً رسیدگی خواهیم کرد.

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۱۱مهر ۹۵

 

۲-مصاحبه علیه کمیته فوتسال

مسئولان فردوسی مصاحبه می کنند و می گویند به ما قول داده اند که در لیگ برتر شرکت می کنیم.وقتی چنین وعده ای از سوی کمیته فوتسال داده شده آنها برای خرید امتیاز هزینه نمی کنند. یک تیم برای لیگ برتری شدن باید نزدیک به یک میلیارد هزینه کند اما حاضر نیست ۲۵۰ میلیون بدهد و امتیاز لیگ برتری بخرد.متاسفانه کمیته فوتسال هم شمشیر را از رو برای ما بسته و در شرایطی که دم از حرفه ای بودن می زند اصول حرفه ای را رعایت نمی کند.

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۱۵ تیر ۹۵

 

۳-مصاحبه علیه عباس ترابیان

واقعا متاسفم که اینقدر سطحی نگر هستیم.یک رانتی در فوتسال هست که برخی افراد هر زمان از آن بهره ببرند به به و چه چه می کنند و هر زمان دستشان از آن کوتاه شود دست به انتقاد می زنند.آقایان خودشان در سال ۹۱ لیگ را تعطیل کردند تا دو تیم باشگاهی به کویت برود و ۴۵۰ میلیون گیر باشگاه ها بیاید اما آقایان بگویند آن ۴۵۰ میلیون کجاست و به جیب چه کسی رفته است؟ آن زمان ۶۰ روز برای این بازیها لیگ را تعطیل کردند و با وعده کمک مالی به باشگاه ها آنها را راضی به این اتفاق کردند.

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۲۱ اسفند ۹۴

 

۴-مصاحبه علیه افتخاری

آقای افتخاری! چرا در تلویزیون اعلام می‌کنید که لیگ به خاطر تیم ملی ۴۰ روز تعطیل می‌شود در حالی که مسابقات ۶۶ روز تعطیل خواهد شد. شما گاهی اوقات چرخش‌های سیاسی می‌کنید و دیگران را به جان من می‌اندازید!

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۱۹ اسفند۹۴

 

۵-مصاحبه علیه عباس ترابیان

آن آقایى که صحبت از دو قلوها می کند، یادش رفته بازی ها را تعطیل کرد تا دو تیم به جام رمضان کویت بروند. مگر در زمان ایشان بازی ها زودتر از شهریور شروع شد؟ آن تیم هایى که رفتند کویت مگر قرار نبود پول دریافتی خود را به سازمان لیگ بدهند؟ پس چه شد؟ مصوبه اش هنوز وجود دارد. آقایان حالا دایه دلسوز تر از مادر شده اند.

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۱۴ بهمن ۹۴

 

۶-مصاحبه علیه کمیته فنی

کمیته فنی فوتسال کمیته من در آوردی است و به جای این افراد آنهایی که امتحان خود را پس دادند می بایست در عضویت این کمیته حضور داشته باشند.

لینک کامل مصاحبه: اینجا

تاریخ:۱۳ دی ۹۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

این آقا حالش خوش نیست فقط حرف میزنه جدی نگیرید وای به فوتسال که اینا توشن