کد خبر : 96572
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 11:31
-

کمیته فوتسال طاقت انتقاد نداشت!

کمیته فوتسال طاقت انتقاد نداشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اهالی فوتسال بعد از بی نظمی‌های به وجود آمده در هفته‌ نخست لیگ برتر و لغو چهار بازی انتقادهایی را به کمیته‌ فوتسال و سازمان لیگ وارد کردند اما هیات رئیسه فوتسال در جلسه دیروز (یک‌شنبه) تصمیم گرفت منتقدانش را با محرومیت مواجه کند. بر همین اساس مصطفی نظری، دروازه‌بان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اهالی فوتسال بعد از بی نظمی‌های به وجود آمده در هفته‌ نخست لیگ برتر و لغو چهار بازی انتقادهایی را به کمیته‌ فوتسال و سازمان لیگ وارد کردند اما هیات رئیسه فوتسال در جلسه دیروز (یک‌شنبه) تصمیم گرفت منتقدانش را با محرومیت مواجه کند.

بر همین اساس مصطفی نظری، دروازه‌بان تاسیسات دریایی، رضا ناصری، مربی تاسیسات دریایی و علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم مس سونگون نمی‌توانند در هفته‌ دوم برای تیمشان به میدان بروند.

این‌ در حالی است که کمیته‌ فوتسال به دنبال بی‌برنامگی در برگزاری مسابقات منتقدان بسیاری داشت و وحید شمسایی در اعتراض به محرومیت اشتباهی بازیکنش و همچنین لغو بازی‌ها انتقادهای تندی به مسئولان مطرح کرد. شمسایی به اجرای سلیقه‌ای قانون اعتراض داشت و کمیته فوتسال را به تبعیض محکوم کرد.

همچنین موسی زاهدی، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، اعتراض‌های متعددی در مصاحبه‌های مختلف به سازمان لیگ و کاظم سلیمانی، دبیر کمیته‌ فوتسال داشت اما او نیز محروم نشد.

کریم بهرامی هم سازمان لیگ را به پادگان نظامی تشبیه کرده و مصاحبه‌های تندی علیه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال داشت.

با این حال به نظر می‌رسد که سازمان لیگ در محروم کردن، سیاست درستی را در پیش نگرفته و مشخص نیست این محرومیت‌ها به چه دلیلی اعمال می‌شود. علی‌رضا صمیمی دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون از با اخلاق‌ترین بازیکنان فوتسال به شمار می‌رود، در مصاحبه خود تنها به ساختار و بی‌برنامگی در لیگ انتقاد کرد. همچنین مرسوم است که پیش از محروم کردن افراد، ابتدا تذکری به آنها داده می‌شود اما مسئولان کمیته فوتسال با برخورد محکم در همان هفته نخست نشان دادند، طاقت کوچکترین انتقادی را ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

این نشانه ترس سلیمانی از اخراج است