کد خبر : 96682
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 22:22
-

بلیط فروشی در حیدریان ادامه دارد!/ حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران

بلیط فروشی در حیدریان ادامه دارد!/ حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و ارژن شیراز عصر سه شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حیدریان قم آغاز شد. گزارش بازی: ابتدای بازی قمی ها سوار بر بازی بودند و توانستند موقعیت های خوبی بدست بیاورند. اما درخشش دروازبان ارژن مانع از گلزنی تیم میزبان شد، تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و ارژن شیراز عصر سه شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حیدریان قم آغاز شد.

گزارش بازی:

ابتدای بازی قمی ها سوار بر بازی بودند و توانستند موقعیت های خوبی بدست بیاورند. اما درخشش دروازبان ارژن مانع از گلزنی تیم میزبان شد، تا بالاخره ۵ دقیقه به پایان نیمه اول محسن شنوفی بازیکن فصل قبل شهرداری ساوه، روی توپ برگشتی، اولین گل آتلیه طهران را در لیگ برتر به ثمر رساند.
بازی با همین نتیجه در جریان بود که در دقیقه آخر نیمه اول بیضایی نژاد بازیکن تیم ارژن گل مساوی را زد و نیمه نخست با تساوی ۱ بر۱ به پایان رسید.

IMG_20170704_221126
نیمه دوم را تیم میزبان طوفانی شروع کرد و در همان ثانیه های ابتدایی توسط روح الله ایثاری به گل رسید. بعد از گل دوم تیم آتلیه طهران، شیرازی ها بازی را در دست گرفتند و موقعیت های زیادی را بدست آوردند که عکس العمل های خوب محمد دهقان گلر با تجربه قمی ها را در پی داشت و وی با چند سیو دیدنی تیم میهمان را ناکام گذاشت.
اما در دو دقیقه پایانی بازی بعد از یک صحنه مشکوک که قمی ها اعتقاد به خطای حریف داشتند، تیم ارژن روی یک ضد حمله توانست بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند.
با این حال این پایان بازی نبود و چند ثانیه بعد، هاشم فرج زاده کاپیتان آتلیه طهران گل سوم را وارد دروازه حریف کرد و بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود قمی ها پایان یافت.

حواشی:

مانند سال گذشته بازی های لیگ برتر فوتسال در حیدریان بلیط فروشی می شود.

با وجود بلیط فروشی جمعیت نسبتا خوبی به ورزشگاه آمد و بیش از هزار نفر از نزدیک این بازی را مشاهده کردند.

متاسفانه حراست بازی برخورد ناشایستی با خبرنگار ما داشت و در حالی که چندین تماشاگر و افراد غیر مسئول در جایگاه خبرنگاران و vip حضور داشتند، از حضور وی ممانعت می کردند. اما با پا در میانی مدیرعامل آتلیه طهران این مشکل حل شد.

ابتدای بازی، جعفر نجفی بازیکن قمی تیم ارژن مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

در چندین صحنه داوران بازی با تصمیمات اشتباه و نگرفتن خطاهای محرز، باعث اعتراض کادر فنی و تماشاگران قمی شدند.

محمد دهقان دروازه بان تیم آتلیه طهران با چندین سیو دیدنی بهترین بازیکن بازی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال بقیه برن تو صف بوق بزنن