کد خبر : 96639
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 15:15
-

درخواست سرمربی تیم فوتسال جوانان: یکی از بازی‌های روسیه را به ما اختصاص بدهید

درخواست سرمربی تیم فوتسال جوانان: یکی از بازی‌های روسیه را به ما اختصاص بدهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال شهناز یاری گفت: اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان  از عصر دیروز آغاز شده تا بازیکنان در اردوهای تدارکاتی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین برگزار کنند. وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان مختلفی را زیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال شهناز یاری گفت: اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان  از عصر دیروز آغاز شده تا بازیکنان در اردوهای تدارکاتی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین برگزار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان مختلفی را زیر نظر داشته و استعدادیابی گسترده ای را انجام دادیم و پس از اردوهای مختلف استعدادیابی، ۲۰ بازیکن به عنوان بازیکن منتخب به اولین مرحله از اردوی آماده سازی دعوت شدند.

سرمربی تیم فوتسال جوانان بانوان گفت: با توجه به فرصت یک سال و نیم باقی مانده تا المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین، زمان بسیار مفیدی را داریم تا تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. در واقع زمان فوق باعث خواهد شد تا برنامه های خود را به خوبی اجرا کنیم  و اجرای برنامه ها و اردوهای تدارکاتی همچون گذشته نیازمند حمایتهای بیش از پیش فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان است. معتقدم نباید این زمان مفید را از دست بدهیم چرا که ۹۰ درصد از بازیکنانی که در اردو هستند در هیچ تیمی حضور ندارند و به همین دلیل به برگزاری اردوهای منسجم و کامل نیازمندیم.

یاری ادامه داد: در کنار اردوهای تدارکاتی، انجام بازیهای دوستانه باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بین المللی داشته باشند. بر همین اساس درخواست خود را به کمیته فنی و توسعه فوتسال ارائه کردیم تا زمانی که تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در آبانماه به تهران سفر خواهد داشت و دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران برگزار خواهد کرد، یکی از بازیهای دوستانه را به تیم جوانان اختصاص دهند تا ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و محک بخورند. بعد از بازی با روسیه و ارزیابی عملکرد ملی پوشان تصمیم داریم تا با تیم های تایلند و ازبکستان بازی تدارکاتی داشته باشیم. همانطور که در بالا اشاره کردم، این تیم نیاز به کسب تجربه دارد و بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم تا بازیکنان خود را بشناسیم و اشکالات کارشان را برطرف کنیم ضمن اینکه ملی پوشان تجربه مفیدی کسب می کنند.

سرمربی تیم جوانان فوتسال بانوان در پایان گفت: با تشکیل تیم های جوانان و تیم زیر ۲۰ سال قصد داریم تا پشتوانه خوبی برای آینده فوتسال و تیم ملی بزرگسالان تامین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.