کد خبر : 96650
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 17:19
-

زرخانلی:یکی از اهداف ما کسب رتبه تک رقمی است/لیگ برتر محل آزمون و خطا نیست

زرخانلی:یکی از اهداف ما کسب رتبه تک رقمی است/لیگ برتر محل آزمون و خطا نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک پیش از شورع بازی های این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: از آن جایی که تیم مقاومت قرچک، از تیم های زیر مجموعه سپاه پاسداران است، به عنوان تیم سرباز قهرمان در مسابقات حضور پیدا کرد. تیم مقاومت در فصل قبل مشکلات فراوانی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک پیش از شورع بازی های این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: از آن جایی که تیم مقاومت قرچک، از تیم های زیر مجموعه سپاه پاسداران است، به عنوان تیم سرباز قهرمان در مسابقات حضور پیدا کرد. تیم مقاومت در فصل قبل مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت و توانست در مقابل تیم های قدرتمند و با هزینه های بالا به لیگ برتر صعود کند.

سر مربی تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت قرچک گفت: مقاومت با حمایت تماشاگران و با تلاش بازیکنان توانست به لیگ برتر صعود کند، اما مشکل اصلی تیم مقاومت قرچک از آن جایی شروع شد که این تیم به لیگ برتر صعود کرد، چنین تیمی که در لیک برتر شرکت می کنند هزینه های زیادی دارد و تیم مقاومت هم بودجه آن چنانی ندارد و با بضاعت کم در لیگ برتر شرکت کرد.

وی با بیان این که مقاومت قرچک توانست نفرات اصلی سال قبل را حفظ کند، گفت:سه  بازیکن قرچک به نام های «مجتبی نصیری نیا» ، «علی رهنما» ، و «امین مجیدی پور» نیز جذب شده اند و اکنون به نتایج لیگ برتر و حضور در این لیگ برتر خوش بین هستیم و به امید خدا می توانیم در لیگ برتر برای شهرستان افتخار آفرینی کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم، چرا که اکثر بازیکنان این تیم جوان هستند.

زرخانلی گفت: یکی از اهداف ویژه این تیم حفظ تیم در لیگ برتر، وکسب رتبه تک رقمی در این لیگ است، تیم لیگ برتر فوتسال محل آزمون خطا نیست و باید در لیگ برتر از بازیکنان با تجربه و قوی بهره گیری کرد.

سر مبری تیم مقاومت قرچک افزود: جشن قهرمانی لیگ دسته اول و اولین بازی لیگ برتر فردا هم زمان با بازی در مقابل پارسیان شهر قدس انجام خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص کاپیتان تیم مقاومت قرچک گفت: در خصوص کاپیتان تیم، در حال بررسی هستیم و باید دید شرایط به چه صورت است و بازیکنان تیم نیز انتخاب کاپیتان را به بنده واگذار کردند که فردا قبل از بازی مشخص می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

علی رهنما از کی قرچکی شده که ما خبر نداریم .
بازیکنی که با قرارداده ١٠ – ١۵ میلیونی بازی کنه شخصیته خودشو زیره سؤال میبره

نام ... چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۱۲

بازی با پارسیان که باید ببرید ، کلا ٣ روزه شروع کردن

رو قلب من نوشته قرچک شهر عشقه چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

شما برو ببین کیا بچه قرچکن یا از کجا شروع کردن بعد بیا حرف بزن

عرفان زرخانلی دوشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

این پسر عموی منه