کد خبر : 96633
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 14:05
-

یحیی زاده:شهر قدس پتانسیل‌ها و علاقمندان زیادی در فوتسال دارد/دبیری تیم را نفروخت هدیه کرد

یحیی زاده:شهر قدس پتانسیل‌ها و علاقمندان زیادی در فوتسال دارد/دبیری تیم را نفروخت هدیه کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده در مورد حضور تیم فوتسال پارسیان شهر قدس در لیگ برتر و همچنین خرید امتیاز تیم دبیری تبریز گفت: ما در سال قبل در لیگ دسته اول کشور حضور داشتیم و با توجه به اینکه این شهر پتانسیل‌های زیادی در رابطه با فوتسال دارد که نمونه بارز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده در مورد حضور تیم فوتسال پارسیان شهر قدس در لیگ برتر و همچنین خرید امتیاز تیم دبیری تبریز گفت: ما در سال قبل در لیگ دسته اول کشور حضور داشتیم و با توجه به اینکه این شهر پتانسیل‌های زیادی در رابطه با فوتسال دارد که نمونه بارز آن حضور ۱۲۰ تیم فوتسال در رده‌های مختلف این شهر است این موضوع باعث شد ما به دنبال خرید امتیازی تیمی در لیگ برتر باشیم.

وی گفت: با توجه به همین موضوع به سراغ مالک باشگاه دبیری تبریز رفتیم که در اینجا جا دارد از افشین دبیری مالک این باشگاه تشکر کنم. او به نوعی امتیاز تیم خود را نفروخت و اصلا بحث خرید و فروش بین ما و دبیری وجود نداشت بلکه آن را به شهدای آذربایجانی شهر قدس اهدا کردند.

سرمربی تیم پارسیان شهر قدس همچنین در رابطه با بازی فردا مقابل مقاومت قرچک گفت: تیم مقاومت قرچک تیم بسیار خوب و قابل احترامی است، این تیم دارای بازیکنان جوان و با انگیزه و همچنین دارای کادر فنی مجرب است.  ما در سال قبل در لیگ دسته اول کشور با این تیم بازی کردیم و کاملاً به شرایط این تیم آگاه هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: تنها مشکلی که ممکن است برای بازیکنان‌مان به وجود آید ضعف بدنی جوانان است که مطمئنم با تمرینات مستمر این موضوع رفته رفته بهتر می‌شود و امیدوارم که فردا  با یک بازی خوب نتیجه لازم را در این مسابقه کسب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.