کد خبر : 96685
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 22:35
-

غیاثی: تنها سه جلسه تمرین کرده بودیم/ هواداران سنگ تمام گذاشتند

غیاثی: تنها سه جلسه تمرین کرده بودیم/ هواداران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی عصر سه شنبه در پایان مسابقه این تیم با لبنیات ارژن شیراز اظهار کرد: هر ۲ تیم به دور از هر گونه حاشیه ای فقط فوتسال بازی کردند. وی گفت: در مرحله اول، این پیروزی را به تماشاگران خوب و فهیم استان قم که در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی عصر سه شنبه در پایان مسابقه این تیم با لبنیات ارژن شیراز اظهار کرد: هر ۲ تیم به دور از هر گونه حاشیه ای فقط فوتسال بازی کردند.
وی گفت: در مرحله اول، این پیروزی را به تماشاگران خوب و فهیم استان قم که در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و با حضور و تشویق خود موجب دلگرمی ما شدند، تبریک عرض می کنم و از حضورشان سپاسگزارم.
وی افزود: به بازیکنان تیم خودم هم بابت این برد در اولین دیدار خانگی تبریک و خسته نباشی عرض می کنم که پس از این همه کش و قوس بازی ارزشمندی را انجام دادند.
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم بیان کرد: ما در این مسابقه ۲ بار توانستیم به برتری دست یابیم، اما هر بار حریف بازی را به تساوی کشاند، ولی سرانجام توانستیم با زدن گل سوم، اولین گام را با پیروزی برداریم.
وی اظهار کرد: متاسفانه کمتر از یک هفته است که تمرین های خود را شروع کرده ایم و با انجام ۳ جلسه تمرین، خود را برای این مسابقه آماده کردیم، اما مطمئن باشید که این تیم هر چه زمان بگذرد، بهتر می شود و به طور حتم می توانیم یکی از تیم های خوب امسال در لیگ برتر فوتسال ایران باشیم.
تیم آتلیه طهران قم در نخستین دیدار خانگی در دومین هفته لیگ برتر فوتسال ایران، توانست با حساب ۳ بر ۲ تیم لبنیات ارژن شیراز (استان فارس) را شکست دهد.
در هفته سوم این رقابت ها، در ۱۹ تیر ماه جاری ساعت ۱۷ تیم آتلیه طهران قم مهمان پارسیان شهر قدس و لبنیات ارژن شیراز میزبان گیتی پسند و در ۲۰ تیر ماه جاری ساعت ۱۷ تیم هیات فوتبال استان قم نیز میزبان تیم تاسیسات دریایی در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم سه شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

عالی بودید. ب امید روزای خوب در کنار هوادارای ب مراتب بیشتر از امروز

نام ... چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

پرچم قم بالا