کد خبر : 96754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 12:14
-

روز دوم هفته دوم لیگ برتر فوتسال/ گذر تاسیسات باز هم به حفاری افتاد

روز دوم هفته دوم لیگ برتر فوتسال/ گذر تاسیسات باز هم به حفاری افتاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان می رسد تا تنور لیگ برتر داغ شود. تاسیسات و خاطره تلخ گذشته تاسیساتی ها در شرایطی امروز از حفاری میزبانی می کنند که حریف آنها تیمی است که فصل قبل در تهران تاسیسات را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان می رسد تا تنور لیگ برتر داغ شود.

تاسیسات و خاطره تلخ گذشته

تاسیساتی ها در شرایطی امروز از حفاری میزبانی می کنند که حریف آنها تیمی است که فصل قبل در تهران تاسیسات را شکست داد و رسما این تیم را از کورس قهرمانی انداخت.این بازی برای شاگردان شمسایی حائز اهمیت است.از یک سو آنها هفته قبل بازی را به مس باختند و به دنبال این شکست هستند. از سوی دیگر در خانه باید برنده باشند و همچنین شکست فصل قبل را تلافی کنند. در سمت دیگر میدان حفاری قرار دارد که همیشه تیم خطرناکی بوده و بعید است امروز تاسیسات مقابل این تیم کار آسانی داشته باشد.

کار دشوار مس در بندر

مسی ها که هفته اول بازی بزرگ را بردند این هفته در خانه آذرخش به میدان می روند.آذرخشی ها پس از اتفاقات هفته اول حالا اولین حضور خود در لیگ را تجربه می کنند و میزبان مسی ها هستند که یک بازیکن خارجی جدید به نام کانابارو را هم جذب کرده است.آذرخش با دریافت کارت بازی همه بازیکنانش و اتکا به تماشاگرانش امیدوار است تا بتواند از مس امتیاز بگیرد.

رونمایی از تازه واردها

مقاومت قرچک و پارسیان شهر قدس دو تیم تازه وارد لیگ برتر هستند. مقاومتی ها به عنوان قهرمان لیگ دسته اول بار دیگر شور و هیجان را به قرچک می آورند و در سمت مقابل پارسیان شهر قدس که با خرید امتیاز دبیری لیگ برتری شده است.عیار این دو تیم نامشخص است و باید در این مصاف که اولین بازی هر دو تیم در لیگ برتر است دید کدام یک پر زورتر هستند.

استارت شهرداری مقابل صدرنشین

شهرداری ساوه که با حرف و حدیث زیاد بالاخره در فوتسال تیمداری می کند با تغییر در کادرفنی خود با رضا عقابی و حسین شمس وارد لیگ می شود.این تیم میزبان فرش آرایی است که هفته اول بدون بازی سه امتیاز گرفت و صدرنشین لیگ است. انگیزه های محسن خبیری مقابل تیم سابقش این بازی را هیجانی می کند.برنامه و اسامی داوران بازی های امروز به شرح زیر است:

مقاومت قرچک – پارسیان شهر قدس

داوران: حمیدرضا طیب طاهری.هادی فراهانی.مجتبی بختیاریان.نیما روحانی ناظر بهمن غفاری

شهرداری ساوه-فرش آرا مشهد

داوران:علیرضا عبدالغنی.انور ابراهیم پور.هادی ترابی.حمید دهقانپور.ناظر عباس رنجی

تاسیسات دریایی- حفاری خوزستان

داوران:وحید عرض پیما.حمیدرضا قدسی راغب.مرتضی شعبانی.یوسف صادقی ناظر علیرضا سهرابی

آذرخش بندر عباس-مس سونگون

داوران:محمدعلی ترحمی.اصغر احمدی.روح اله مطهری.محمد شرونی ناظر عباس دهقانپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

شهرداری ساوه که باید بره در باشگاهشو گل بگیره با این تصمیماش اقایون راههای زیادی واسه بخور بخور هست دیگه واسه اینکه جیب خودتونو پر کنید چرا با این همه جوان بازی کردید از اول میگفتید هدفتون چیه مرررررررررردای مرد ساوه ابروی شهرتونم نمیبردید بازیکنای خوبی باید بیرون بمونند تکلیف خانواده هاشون چی میشه امیدوارم کلا ساوه از فوتسال محو بشه تا وقتی مدیر لایقی پیدا کنه