کد خبر : 96760
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 12:30
-

قاسمی:فکر همه چیز را کرده بودیم جز گرمای سالن/ بازیکنانم در دقایق پایانی واقعا توان نداشتند

قاسمی:فکر همه چیز را کرده بودیم جز گرمای سالن/ بازیکنانم در دقایق پایانی واقعا توان نداشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا قاسمی در مورد باخت تیم هیأت فوتبال استان قم مقابل شهروند ساری گفت: با توجه به مشکلاتی که تیم ما از ابتدا لیگ داشت ۳ الی ۴ جلسه بیشتر تمرین نداشتیم. البته با وجود همه این مسائل بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا قاسمی در مورد باخت تیم هیأت فوتبال استان قم مقابل شهروند ساری گفت: با توجه به مشکلاتی که تیم ما از ابتدا لیگ داشت ۳ الی ۴ جلسه بیشتر تمرین نداشتیم. البته با وجود همه این مسائل بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد:شهروند با وجود بازیکنان با تجربه و کادرفنی کاربلد تیم خوبی است که همین با تجربه‌ بودن باعث پیروزی آنها شد، البته تیم ما بازی را خوب شروع کرد ولی متاسفانه در دقایق پایانی بچه‌های ما از لحاظ بدنی کم آوردند.

مربی تیم هیات فوتبال استان قم گفت: در این مسابقه همه چیز را پیش‌بینی کرده بودیم به جز گرمای داخل سالن مسابقه را. در یک سالن غیر استاندارد و ۵ هزار نفری بازی می کردیم که رطوبت دما فوق العاده زیاد بود. این رطوبت بالا باعث مشکلاتی برای بازیکنان جوان و کم تجربه تیم ما شد.

قاسمی خاطر نشان کرد: البته نمی‌خواهم شکست خودم را توجیه کنم. ما در  ۳ دقیقه مانده به اتمام مسابقه ۲ گل دریافت کردیم واقعا بازیکنانم در این دقایق توان بازی کردن دیگر نداشتند. البته جا دارد از آنها تشکر کنم واقعا زحمت خودشان را کشیدند. بالاخره مسابقه شکست و هم پیروزی دارد، ان‌شاالله همگی در تمرینات تلاش می‌کنیم که به آمادگی و هماهنگی بیشتری برسیم و نتایج لازم را کسب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.