کد خبر : 96862
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 - 12:51
-

حذف از لیگ برتر بخاطر ٣۵ میلیون ناقابل!

حذف از لیگ برتر بخاطر ٣۵ میلیون ناقابل!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم‌ها خود را برای هفته سوم که از روز یکشنبه آغاز می‌شود، آماده می‌کنند. تیم ارژن نماینده فارس در لیگ برتر، که با مشقت بسیار و اتکا به جوانان خود پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته، در حالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم‌ها خود را برای هفته سوم که از روز یکشنبه آغاز می‌شود، آماده می‌کنند.

تیم ارژن نماینده فارس در لیگ برتر، که با مشقت بسیار و اتکا به جوانان خود پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته، در حالی در هفته دوم مسابقات میهمان تیم آتلیه‌طهران قم بود که پیش از برگزاری این مسابقه با حواشی زیادی روبه‌رو شد؛ تا آنجا که بازی‌نکرده، قصد بازگشت به شیراز داشت.

پرداخت نکردن هزینه ورودی مسابقات مشکلی بود که دامن ارژنی‌ها را در هفته دوم گرفت؛ هزینه‌ای که باید پیش از این پرداخت می‌شد، اما با وضعیت نامطلوب مالی این تیم پرداخت نشد تا خراسانی نماینده فدراسیون فوتبال، پیش از برگزاری دیدار هفته دوم با گرفتن کارت‌ بازیکنان تیم ارژن اجازه حضور این تیم در بازی با نماینده قم را ندهد.

این مشکل تا جایی پیش رفت که با اصرار و خواهش امامی‌فر، دبیر هیأت فوتبال استان فارس که در تهران حضور داشت و با تماس حمید کمالی خود را به قم رساند، حل شد تا شاگردان کمالی که یک ساعت پیش از آغاز بازی، بار سفر را بسته بودند تا به شیراز بازگردند، سراسیمه خود را برای مصاف با تیم قم آماده کنند.

با وجود مشکل پیش‌آمده برای تیم ارژن، هنوز تکلیف بودن یا نبودنش در لیگ برتر مشخص نیست و این در حالی رقم می‌خورد که ارژنی‌ها روز یکشنبه در شیراز میزبان گیتی‌پسند اصفهان، قهرمان فصل پیش لیگ برتر هستند.

روز گذشته نیز فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای خطاب به باشگاه ارژن شیراز هشدار داد که تا ۱۷ تیرماه نسبت به واریز هزینه ورودی مسابقات اقدام کند و در غیر این صورت این تیم از لیگ برتر حذف و به لیگ دسته اول سقوط می‌کند.

حمید کمالی، سرمربی تیم ارژن در گفت‌وگویی با اشاره به بازی بعدی این تیم مقابل گیتی‌پسند با توجه به مشکلات پیش آمده، گفته بود: درحال حاضر کارت‌های بازیکنان را از ما گرفته‌اند تا پول ورودی را به حساب سازمان لیگ واریز کنیم. فکر نکنم دیگر بگذارند بازی کنیم.

به گفته وی تیم ارژن توان پرداخت هزینه ورودی مسابقات که ۳۵ میلیون تومان است را ندارد و کسی هم در شیراز به فکر این تیم نیست.

به گزارش فارس، اگرچه فدراسیون فوتبال باید پیش از آغاز مسابقات نسبت به پرداخت هزینه ورودی تیم‌ها اقدام می‌کرد، اما برای استانی مانند فارس که ادعای آن گوش فلک را کر کرده زشت و ناپسند است که تیم لیگ برتری آن به‌خاطر ۳۵ میلیون ناقابل از این رقابت‌ها حذف شود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

پایگاه خبری عزیز وقتی شما خبری رو به دروغ می زنید اعتماد خودتان را از دست می دهید تیم ارژن اتفاقا یکی از تیم های است که اسکلت تیمشان رو حفظ کرده چندتا بازیکن خوب رو گرفتن مگه میشه این تیم پول نداشته باشه همه تیم ها میگن پول ندآریم ولی بازیکن خوب می گیرند شما هم بیشتر تحقیق کنین بعد خبر بزنید

ابی جمعه , ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

دوست عزیز من بنده کامل در جریان هستم ، خبر کاملا صحت داره، بعد ارژن کدم بازیکن خوب رو گرفته هااا، هنوز ۳۰ درصد پول های سال قبل رو ندادن،،پوشاک درست حسابی ندارن یه کوله پشتی به بازیکن هاش نداده چون پول نداره،پس شما حرف الکی نزن

اریایی جمعه , ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

حیف از تیم جوان وبومی ارژن