کد خبر : 96894
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 12:01
-

ارژن تا مبلغ ورودی را پرداخت و مدارکش را کامل نکندکارت بازی دریافت نخواهد کرد

ارژن تا مبلغ ورودی را پرداخت و مدارکش را کامل نکندکارت بازی دریافت نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص وضعیت تیم ارژن شیراز برای دیدار مقابل گیتی‌پسند و اینکه آیا کارت بازی بازیکنان این تیم صادر  و به آنها تحویل داده خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: کارت بازی بازیکنان ارژن صادر شده است، اما تا مبلغ ورودی مسابقات را پرداخت نکنند و پرونده‌هایی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص وضعیت تیم ارژن شیراز برای دیدار مقابل گیتی‌پسند و اینکه آیا کارت بازی بازیکنان این تیم صادر  و به آنها تحویل داده خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: کارت بازی بازیکنان ارژن صادر شده است، اما تا مبلغ ورودی مسابقات را پرداخت نکنند و پرونده‌هایی را که ناقص است، کامل نکنند، کارت بازی به آنها داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: دو هفته از شروع لیگ برتر گذشته است، دیگر ما چقدر تعامل و گذشت کنیم. مدیران این تیم فقط  امروز و فردا فرصت دارند تا مبلغ ورودی را پرداخت و مدارک‌شان را کامل کنند.

سرپرست دبیری کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا صحبتی با مدیران باشگاه ارژن داشته است یا خیر، تصریح کرد: روز چهارشنبه تماسی با  رئیس هیئت فوتبال استان فارس داشتم و با او صحبت کردم. خود او نیز نگران این موضوع بود و قرار شد نامه‌ای بزنیم تا آنها رسیدگی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.