کد خبر : 96892
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 12:41
-

افضل:نکات مثبت و منفی ارژن را آنالیز کردیم/بازی های لیگ حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد

افضل:نکات مثبت و منفی ارژن را آنالیز کردیم/بازی های لیگ حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در مورد دیدار فردای تیمش با ارژن شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ارژن همیشه یکی از تیم‌های خوب بوده که همواره توانسته در لیگ برتر فوتسال خوب بازی کند. درست است که این تیم در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در مورد دیدار فردای تیمش با ارژن شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ارژن همیشه یکی از تیم‌های خوب بوده که همواره توانسته در لیگ برتر فوتسال خوب بازی کند. درست است که این تیم در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما همیشه جزو تیم‌های بالای جدول هستند.

وی ادامه داد: فیلم بازی‌های ارژن را نگاه کردیم و نکات مثبت و منفی این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند یک بازی بسیار خوب را به نمایش بگذارند و سه امتیاز این بازی را به اصفهان بیاوریم.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات دفاعی تیمش که در بازی قبل مشاهده شده بود، برطرف شد یا خیر افزود: برای هماهنگ شدن بازیکنان نیاز به زمان داریم و این چند مسابقه که قبل از بازی‌های آسیایی انجام می‌دهیم، حکم بازی تدارکاتی را دارد و کم کم به هماهنگی لازم می‌رسیم و با آمادگی خوب به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد.

وی در مورد عملکرد سعید عباسی گفت: این بازیکن قبلاً در تیم ملی هم حضور داشته و خیلی خوب در تمرینات ظاهر شد و در مسابقات نیز هماهنگی بسیار خوبی با دیگر بازیکنان دارد. امیدوارم بتواند در سایر مسابقات نیز خوب کار کند و بهتر از قبل باشد.

افضل در خصوص محل تمرینات تیم گیتی‌پسند گفت: با توجه به اینکه باید مسابقات خانگی خود را در سالن پیروزی برگزار کنیم، تمرینات تیم را نیز در همین سالن ادامه می‌دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

فقط جون مادرت انالیز رو به این دستیار سفارشیت ندیا….بدبخت میشیم.

نام شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

آنالیز؟!!!!تو مگه آنالیز هم بلدی؟

آناليز یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۲

آنالیزور جان تند نرو میخوری زمین هوا میری….

نام ... چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۸

از بیت المال چه خبر؟