کد خبر : 96921
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 15:47
-

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شد

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه  به نشست نهایی کمیته فنی فوتسال در راستای تقویت فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان به منظور حضوری موفق در رویدادهای پیش رو(بازیهای داخل سالن المپیک آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا)، شهرزاد مظفر و رز جدیدی زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه  به نشست نهایی کمیته فنی فوتسال در راستای تقویت فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان به منظور حضوری موفق در رویدادهای پیش رو(بازیهای داخل سالن المپیک آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا)، شهرزاد مظفر و رز جدیدی زاده به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شدند.
همچنین از زحمات فروزان سلیمانی و آمنه محمودی در مدت همکاریشان با تیم ملی فوتسال بانوان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

اضافه می شودتیم ملی فوتسال زنان کشورمان در سال ۲۰۱۳ با هدایت مظفر توانست در بازی های داخل سالن کره جنوبی عنوان نایب قهرمانی زنان آسیا را از آن خود کند.
مدیران وقت فدراسیون فوتبال چندی پس از موفقیت تیم ملی در بازی های داخل سالن آسیا مظفر را برکنار کرده و هدایت تیم ملی را به شهناز یاری سپردند. و درحالی که هنوز یاری برنامه های خود را اجرایی نکرده بود وی نیز برکنار و فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز را به جای وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب کردند.
سلیمانی همراه با تیم ملی فوتسال زنان در سال ۲۰۱۵ توانست در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در مالزی با شکست یک بر صفر ژاپن یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.