کد خبر : 96884
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 11:24
-

عظیمی:بسیار زشت است که هنوز لیگ شروع نشده، بازی ها لغو و یا تیمی انصراف می دهد/در صدد هستیم جزو مدعیان باشیم

عظیمی:بسیار زشت است که هنوز لیگ شروع نشده، بازی ها لغو و یا تیمی انصراف می دهد/در صدد هستیم جزو مدعیان باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بهزاد عظیمی، بازیکن تیم حفاری اهواز درباره شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی بیان کرد: بازی خوبی بود و بسیار تلاش کردیم تا مقابل تاسیسات به پیروزی برسیم اما متاسفانه روی تجربه بازیکنان این تیم شکست خوردیم و بازی را واگذار کردیم. وی افزود: بازی خوبی بود اما شکست خوردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بهزاد عظیمی، بازیکن تیم حفاری اهواز درباره شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی بیان کرد: بازی خوبی بود و بسیار تلاش کردیم تا مقابل تاسیسات به پیروزی برسیم اما متاسفانه روی تجربه بازیکنان این تیم شکست خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: بازی خوبی بود اما شکست خوردیم و تلاش می کنیم تا در دیدارهای آینده موفق تر باشیم. در بازی نخست مقابل شهروند ساری یک بر یک کردیم و تمام هدفمان پیروزی مقابل تاسیسات بود که متاسفانه به آن نرسیدیم.

عظیمی درباره ناهماهنگی در برنامه ریزی لیگ فوتسال اظهار کرد: برای فوتسال متاسفم و بسیار زشت است که هنوز لیگ شروع نشده، بازی ها لغو و یا تیمی انصراف می دهد. امیدوارم در ادامه لیگ، این مشکل برطرف شود و بتوانیم لیگ پویایی داشته باشیم. هدفمان نمایش بازی زیبا و نتیجه گیری است که با عدم برنامه ریزی در لیگ، این اتفاق رخ نمی دهد.

بازیکن تیم حفاری در پایان گفت: تیم خوبی داریم و درصدد هستیم تا با داشتن بازیکنان جوان و با تجربه بتوانیم جزء مدعیان باشیم.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.