کد خبر : 96876
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 9:55
-

مظفر:شروع تمرینات‌مان بستگی به آغاز لیگ دارد/قولی نمی‌دهیم که از پس آن برنیاییم/ از پیشنهاد به بازیکنانم ناراحت نمی‌شوم

مظفر:شروع تمرینات‌مان بستگی به آغاز لیگ دارد/قولی نمی‌دهیم که از پس آن برنیاییم/ از پیشنهاد به بازیکنانم ناراحت نمی‌شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال و برنامه‌های تیمش برای حضور در لیگ اظهار داشت: ما هنوز کار مشخصی انجام ندادیم و قرار است روز شنبه جلسه‌ای را با کادر فنی درباره جذب بازیکن انجام دهیم. همه کارهای ما بستگی به این دارد که لیگ چه زمانی قرار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال و برنامه‌های تیمش برای حضور در لیگ اظهار داشت: ما هنوز کار مشخصی انجام ندادیم و قرار است روز شنبه جلسه‌ای را با کادر فنی درباره جذب بازیکن انجام دهیم. همه کارهای ما بستگی به این دارد که لیگ چه زمانی قرار است آغاز شود.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون ۲۷ مرداد را زمان شروع لیگ فوتسال اعلام کرده،‌ گفت: زمان قرعه‌کشی برخی از باشگاه‌ها اعلام کردند بهتر است مسابقات لیگ بعد از بازی‌های داخل سالن آسیا آغاز شود. فدارسیون هم قرار است تصمیم خود را در این باره اعلام کند تا زمانی که تاریخ لیگ مشخص نشود، ما هم نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

مظفر یادآور شد: اگر همان ۲۷ مرداد لیگ شروع شود ما هم از هفته آینده تمرینات را آغاز می‌کنیم در  غیر اینصورت شروع تمرینات ما هم به تأخیر می‌افتد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد درباره تغییر و تحولات تیمش در لیگ امسال، خاطرنشان کرد: ما برای برخی پست‌ها اعلام نیاز کرده‌ایم و بهتر است تیم را تقویت کنیم البته هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم برخی از تیم‌ها مثل پایان هر فصل با بازیکنان ما صحبت می‌کنند اما ما شلوغش نمی‌کنیم چرا که من این کار را حرفه‌ای می‌دانم و ناراحت نمی‌شوم، چهارچوب دانشگاه آزاد مشخص است و حرفش را رک می‌گوید.

مظفر ادامه داد: ما مبلغ قرارداد را به بازیکن می‌گوییم و آن را تا ریال آخر پرداخت می‌کنیم، قول بیخودی به بازیکن نمی‌دهیم و مبلغی را نمی‌گوییم که نتوانیم آن را پرداخت کنیم. حالا بازیکن خودش باید تصمیم بگیرد که با چه تیمی می‌خواهد کار کند. هفته آینده چارت کار فصل جدید را روی کاغذ می‌آوریم فکر می‌کنم که سه چهار نفر امسال از تیم ما جدا شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.