کد خبر : 96910
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 13:45
-

کریمی:کمیته فوتسال چرا جای حمایت تهدید می‌کند؟!/آنها بدون هماهنگی لیگ را زود شروع کردند

کریمی:کمیته فوتسال چرا جای حمایت تهدید می‌کند؟!/آنها بدون هماهنگی لیگ را زود شروع کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید کریمی درخصوص نامه تهدیدآمیز کمیته فوتسال به این باشگاه مبنی بر اینکه در صورت نپرداختن هزینه ورودیه به لیگ برتر از ورود این تیم جلوگیری می شود گفت: تیم ارژن مانند بچه‌ای ۱۶ ساله است که الان ۳۰ ساله شده است. آنها خیلی هم دلشان بخواهد که ارژن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید کریمی درخصوص نامه تهدیدآمیز کمیته فوتسال به این باشگاه مبنی بر اینکه در صورت نپرداختن هزینه ورودیه به لیگ برتر از ورود این تیم جلوگیری می شود گفت: تیم ارژن مانند بچه‌ای ۱۶ ساله است که الان ۳۰ ساله شده است. آنها خیلی هم دلشان بخواهد که ارژن در لیگ برتر شرکت کند چرا اینقدر سخت می‌گیرند؟ ما شرکت هستیم و امسال اولین باری است که به مشکل خوردیم.

وی در ادامه گفت: چرا کمیته فوتسال بجای حمایت و تعامل با بخش خصوصی آن را تهدید می‌کند؟ هر سال شروع لیگ در شهریور ماه بوده و امسال بدون هماهنگی با باشگاهها لیگ را زودتر شروع کردند. ما مقصر نیستیم خودشان زود شروع کردند، ما شرکتیم و بر اساس شهریور برنامه ریزی کردیم.

مدیر عامل ارژن شیراز گفت: تیم ارژن هیچ وقت در نمی‌ماند به دلیل اینکه ارژن تیمی مردمی است و همین مردم تیمشان را رها نمی‌کنند و مطمئن باشید همین مردم اگر بخواهند صدها برابر این ۳۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنند.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید افتخار کنند افرادی هستند که به خاطر عشق به مردم و جوانان استان خود حاضر شدند سرمایه گذاری کنند، پس کاری نکنند که آنها پشیمان شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.