کد خبر : 96998
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 18:15
-

احضار بازیکنان و مربیان به کمیته انضباطی در صورت مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال

احضار بازیکنان و مربیان به کمیته انضباطی در صورت مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال در بخشنامه ای به باشگاه ها، مربیان و بازیکنان تیم ها را تهدید کرد در صورت مصاحبه علیه مسئولان به کمیته انضباطی احضار می شوند.کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ در این خصوص گفت:اگر بازیکن یا کادر فنی بر علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال صحبت‌هایی برخلاف واقع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال در بخشنامه ای به باشگاه ها، مربیان و بازیکنان تیم ها را تهدید کرد در صورت مصاحبه علیه مسئولان به کمیته انضباطی احضار می شوند.کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ در این خصوص گفت:اگر بازیکن یا کادر فنی بر علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال صحبت‌هایی برخلاف واقع نمایند و آن صحبت‌ها باعث اغتشاش و درگیری شود پرونده آنها کامل و به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

دادگاهه یا کمیته فوتسال؟
چرا حکومت نظامی اعلام نمیکنند؟
یا مثلا اگر بازیکن یا مربی خواست مصاحبه کنه اول از آقای سلیمانی دبیر کمیته فوتسال اجازه بگیره،هماهنگی کنه چه حرفهایی بزنه و بعد مصاحبه کنه؟
چطوره؟

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

اقای سلیمانی خودت مشکل داری که اجازه مصاحبه نمیدی طلا که پاکه چه منتش به خاکه

بی نام یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

آقای سلیمانی واقعا جرات داری اینجوری به بچه ات امر و نهی کنی که اینجوری با تیمها و مدیرها اینجوری صحبت میکنید . این مدیر تیم ها خیلی بی عرضه و بی لیاقتن که اصلا تیمداری میکنن. در ضمن آقای سلیمانی اگه کسی از شما تعریف و تمجید کرد چه پاداشی میدید . با اون خنده های مسخره دار کفاشیان این فوتسال میخواد کجا برسه خدا میدونه

ايراني سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۵۹

چرا اجازه مصاحبه و نقد نمیدید..شما باید جواب بی تدبیری و بی کفایتی رو به مردم بدید وظیفتونه که جوابگو باشید.جالبه تهدید و ارعاب بین مسئولین داره باب میشه..چرا؟