کد خبر : 96954
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 9:47
-

رئیس هیات استان پادرمیانی کرد/بازی گیتی پسند با ارژن شیراز برگزار می‌شود

رئیس هیات استان پادرمیانی کرد/بازی گیتی پسند با ارژن شیراز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بی نظمی تیم ارژن شیراز برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال و عدم پرداخت مبلغ ورودی به لیگ حتی با گذشت دو هفته از این مسابقات، باعث شد تا کمیته فوتسال این تیم را از برگزاری بازی هفته سوم با گیتی پسند محروم کند. کمیته فوتسال تهدید کرده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بی نظمی تیم ارژن شیراز برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال و عدم پرداخت مبلغ ورودی به لیگ حتی با گذشت دو هفته از این مسابقات، باعث شد تا کمیته فوتسال این تیم را از برگزاری بازی هفته سوم با گیتی پسند محروم کند.

کمیته فوتسال تهدید کرده بود در صورت عدم پرداخت مبلغ ورودی، بازی هفته سوم گیتی پسند و ارژن برگزار نخواهد شد و احتمالا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود گیتی پسند اعلام می شود. با این حال پادرمیانی غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس و عضو کمیته فنی فوتسال باعث شد تا ارژن مجددا در لیگ حضور داشته باشدو.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص گفت: این بازی امروز برگزار می شود. آقای هنرپیشه دیروز تماس گرفت و بنا شد مبلغ ورودی تیم ارژن را در قالب چک به کمیته فوتسال بدهد.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد مسئولان تیم ارژن امروز به تهران بیایند و مدارکشان را کامل کنند. متاسفانه پنج، شش تیم بی نظم در لیگ هستند که باید با کمک مسئولان استانهای خود زودتر از این شرایط خارج شوند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.