کد خبر : 96952
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 1:02
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی- نظری، در آخر خط؟

شمسایی- نظری، در آخر خط؟
با کنار گذاشتن دروازه بان سابق تیم ملی از تاسیسات دریایی، همکاری شمسایی و نظری به آخر راه نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در جریان تمرین عصر شنبه تیم به عمکلرد مصطفی نظری در بازی مقابل حفاری اهواز ایراد گرفت. انتقاد از دروازه بان سابق تیم ملی در حضور بقیه بازیکنان، واکنش او را در پی داشت و همه حاضران برای دقایقی شاهد بحث و جدل بین این دو بودند. شمسایی معتقد بود نظری روی گل های خورده در بازی با حفاری مقصر بوده و نظری هم در واکنش به او گفت: همه تقصیرها را به گردن من می اندازی در حالی که خودت ۴۰ دقیقه در زمین بازی می کنی.

بعد از این اتفاقات، شمسایی گفت: به جان سه دخترم او را برای بازی قم خط خواهم زد. مصطفی نظری نیز اعلام کرد دیگر به تاسیسات بازی نمی گردد و با حاضران در تمرین خداحافظی کرد.

این در حالی است که شنیده می شود وحید شمسایی برای دروازه تیمش به فکر جذب یک گلر برزیلی است و می خواهد «گرتو» دروازه بان فصل پیش دبیری تبریز را جایگزین نظری کند.

از طرفی مصطفی نظری هم با پیشنهاد خارجی مواجه شده و برای جدایی از تاسیسات دریایی تصمیم جدی گرفته است.

با اتفاقات به وجود آمده می توان شمسایی و نظری را بعد از سه سال همکاری در تیم تاسیسات دریایی در پایان راه دانست اما این دو همیشه غیرمنتظره ظاهر شده اند و مشاجره آن ها در جریان بازی فولاد ماهان اصفهان و گیتی پسند در فصل ۹۰ یکی از جنجال های بزرگ فوتسال به شمار می آید. مصطفی نظری در حالی که دروازه بان فولاد ماهان بود بعد از درگیری با شمسایی در مصاحبه ای گفت او را نمی شناسد اما بعد از چند سال دوباره با او هم تیمی شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۵

خوب حق با مصطفی نظریه وقتی که خودش ۴۰ دیقه تو زمینه بیرون هم نمیره تیم کم میاره …

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۲۵

جواد اصغری نرسیده زیر آب مصطفی نظری رو زد من بازی رو نگاه میکردم بیچاره آقای نظری چیکار کنه اون سوتی که جواد اصغری داد رو چهار تا دروازبان نمی توانستند جمه بکنن حالا بمونه نظری اکه پنالتی رو دفع نمیکرد بازی صد در صد مساوی میشد آقای شمسایی اشتباه نکن و سیاه استاد سیاه کار جواد اصغری نشو و این را خواهی دید که گرتو نمی تواند جای مصطفی نظری را برای شما پر بکنه

نام یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

خوب دیگه با رفتن مصطفی نظری از تاسیسات پیشاپیش قهرمانی گیتی پسند را به جامعه فوتسال تبریک می گوییم????????

ناشناس یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

بالاخره گلر هم انسان هست ممکنه اشتباه کنه و این اشتباه جز بازی هست، منتها چون دروازه بان اشتباه کنه توپ گل میشه به چشم میاد اما بازیکن اشتباه کنه کمتر به چشم میاد همیشه همینطور بوده، همین الان لیگ فوتسال کلی حاشیه داره اینگونه حواشی فقط وضعیت بدتر میکنه، افرادی مثل آقای شمسایی و آقای نظری جز نمادهای رشته فوتسال و الگو هستند وقتی این افراد با این همه سابقه رفتار غیر حرفه ای می کنند چه انتظاری باید از بقیه داشت.