کد خبر : 96977
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 12:06
-

طباطبایی: طبق ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی تصمیم‌گیری در مورد عدم برگزاری مسابقات بر عهده کمیته فوتسال است

طباطبایی: طبق ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی تصمیم‌گیری در مورد عدم برگزاری مسابقات بر عهده کمیته فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته کمیته فوتسال اعلام کرد که نتیجه بازی تیم های فوتسال هیات فوتبال قم با گیتی پسند در هفته اول به دلیل عدم برگزاری این مسابقه از سوی میزبان ۳ بر سه به نفع تیم گیتی پسند اعلام شد. این موضوع باعث شد تا رئیس هیات فوتبال قم نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته کمیته فوتسال اعلام کرد که نتیجه بازی تیم های فوتسال هیات فوتبال قم با گیتی پسند در هفته اول به دلیل عدم برگزاری این مسابقه از سوی میزبان ۳ بر سه به نفع تیم گیتی پسند اعلام شد. این موضوع باعث شد تا رئیس هیات فوتبال قم نسبت به این رای موضع بگیرد و بگوید این رای نباید توسط کمیته فوتسال اعلام می شد و این کمیته انضباطی بوده که باید در این خصوص تصمیم گیری می کرده است.

در همن راستا سید مجتبی طباطبایی مدیر حقوقی باشگاه گیتی‌پسند در پاسخ رئیس هیأت فوتبال قم در مورد رأی کمیته انضباطی مبنی بر محکومیت تیم فوتسال هیات فوتبال قم گفت: با توجه به آیین نامه کمیته انضباطی در مورد عدم برگزاری مسابقات لیگ تصمیم‌گیری در صلاحیت کمیته برگزاری مسابقات است.

وی در ادامه گفت: طبق ماده ۸۴  آیین‌نامه کمیته انضباطی تصمیم‌گیری برای مسابقات نیمه‌تمام و یا برگزار نشده بر عهده کمیته برگزاری مسابقات است. اتفاقات قم هم مشمول این ماده می شود و کمیته برگزاری مستند به همین ماده و آئین‌نامه انضباطی رسیدگی و تصمیم‌گیری کرده و رای صادره عین اجرای مقررات است.

مدیر حقوقی باشگاه گیتی‌پسند گفت: هرچند که بر اساس آیین نامه و دستورالعمل کمیته فوتسال، تیم میزبان موظف است شرایط برگزاری مسابقات را هماهنگ کند از جمله تأمین امنیت با حضور نیروی انتظامی، آمبولانس.

وی همچنین افزود: در این مسابقه تیم هیات فوتبال قم اعلام کرده فرماندار قم دستور داده که مسابقه برگزار نشود. البته نکته قابل توجه در نامه فرماندار دقیقا این موضوع است که به صراحت نگفته این مسابقه برگزار نشود بلکه گفته این مسابقه در زمین بهزیستی برگزار نشود و در سالن دیگری و زمان دیگری موکول یابد.

وکیل پایه یک دادگستری در ادامه افزود: همچنین فرماندار این دستور را در مقام شورای تامین صادر نکرده است و دستورات شورای تامین باید در جلسه شورای تامین مصوب شود و به توافق اعضا آن که فرماندار، نماینده وزارت اطلاعات دادستان، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی و.. . عضو آن هستند برسد و در اینجا نمی‌توان گفت که آن نامه مصوبه شورای تأمین است.

وی تصریح کرد: بنابراین مستنداً به ماده ۸۵ آئین نامه انضباطی تصمیم‌گیرنده در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری بر عهده کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال است و این کمیته در همان روز مسابقه تصمیم به برگزاری مسابقه با همین شرایط را اعلام کرده که تیم میزبان از اجرای ماده ۸۵ خودداری کرده پس تصمیم‌گیری و صلاحیت اعلام نتیجه به استناد همین ماده در صلاحیت کمیته فوتسال بوده و این حکم کاملاً طبق مقررات صورت گرفته است.

طباطبایی ادامه داد: هرچند که تا ساعت ۱۱ صبح همان روز مسابقه با همین شرایط جلسه هماهنگی تیم ها تشکیل شده و نماینده تیم فوتسال هیأت قم در آن جلسه حضور داشته اما هیچ صحبتی مبنی بر دستور فرماندار که این مسابقه برگزار نشود، نبوده است.

وی در پایان گفت: اگر مصوبه شورای تأمین صادر می‌شد باید ۴۸ ساعت قبل به فدراسیون ابلاغ شده که البته این موضوع به اطلاع فدراسیون فوتبال یا کمیته فوتسال نرسیده است. در هر حال هرچه به نظر می‌رسد اجرای صحیح مقررات در تصمیم صادره بوده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گوز پسند دوشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

تبانی تبانی فوتسال اصفهانی