کد خبر : 97019
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 19:38
-

پیروزی گیتی‌پسند اصفهان در شیراز/ تساوی در کرج با گلزنی ساروی‌های مقاومت و شهروند

پیروزی گیتی‌پسند اصفهان در شیراز/ تساوی در کرج با گلزنی ساروی‌های مقاومت و شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در اولین روز از سومین هفته لیگ‌برتر فوتسال دو دیدار به انجام رسید که در مهمترین آن تیم گیتی‌پسند اصفهان در شیراز یک بازی بسیار نزدیک برابر ارژن برگزار کرد که برخلاف انتظارها مبنی بر یک بازی ساده برای قهرمان فصل قبل، این تیم با نتیجه‌ ۳ بر یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در اولین روز از سومین هفته لیگ‌برتر فوتسال دو دیدار به انجام رسید که در مهمترین آن تیم گیتی‌پسند اصفهان در شیراز یک بازی بسیار نزدیک برابر ارژن برگزار کرد که برخلاف انتظارها مبنی بر یک بازی ساده برای قهرمان فصل قبل، این تیم با نتیجه‌ ۳ بر یک از سد شاگردان کمالی گذشت.

در این دیدار پرهیجان برای گیتی‌پسندی‌ها احمد اسماعیل‌پور (دو گل) و ابوالقاسم عروجی گلزنی کردند و برای ارژنی‌ها نیز اسحاق سورغالی موفق به زدن گل شد.

اما در دیگر دیدار جذاب این هفته شهروند ساری در کرج به مصاف مقاومت البرز رفت که در این بازی نزدیک و پایاپای به رغم جلو افتادن میهمان تا اواخر بازی، در نهایت بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و امتیازها تقسیم شد.

در این بازی نیز برای مقاومت البرز میزبان ره‌انجام و امیرحسین رسولی و برای شهروند ساری حمیدسالاری و محمدرضا کرد گلزنی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

گیتی افتضاح بود…

علی دوشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

گیتی شانس‌ آورد.با این همه بازیکن باید حداقل با اختلاف ۵ تا می برد اما با شانس و اقبال برد. افتضاح بود. نه برنامه ای نه تاکتیکی. هر کی برای خودش بازی می کرد. با این تیم تو آسیا آبروی گیتی و ایران میره

نام ... دوشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

تاسیسات آبرو ایرانو برد اینم روش.زیاتی حرص نخور