کد خبر : 96958
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 9:51
-

کمالی:در خانه برای گیتی‌پسند برنامه داریم/اجازه نمی‌دهیم به دلیل مشکلات مالی از لحاظ فنی عقب باشیم

کمالی:در خانه برای گیتی‌پسند برنامه داریم/اجازه نمی‌دهیم به دلیل مشکلات مالی از لحاظ فنی عقب باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در رابطه با بازی تیم فوتسال ارژن شیراز مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت ما سعی کردیم از لحاظ فنی عقب نیفتیم. تیم گیتی‌پسند تیم خوبی است و این تیم در سال قبل قهرمان ایران شده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در رابطه با بازی تیم فوتسال ارژن شیراز مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت ما سعی کردیم از لحاظ فنی عقب نیفتیم. تیم گیتی‌پسند تیم خوبی است و این تیم در سال قبل قهرمان ایران شده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

وی در ادامه گفت:‌ البته تیم ارژن قابل قیاس با تیم پرمهره گیتی‌پسند نیست. گیتی‌پسند دارای بازیکنان خوب و همچنین کادر فنی مجربی است و این تیم دارد خودش را برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند. البته تیم ارژن هم حریف دست و پا بسته‌ای در مقابل این تیم نخواهد بود.

سرمربی تیم ارژن شیراز گفت:‌ همانطور که گیتی‌پسند برای این بازی برنامه‌های زیادی دارد ما هم در خانه برای گیتی‌پسند برنامه داریم. ما فردا سعی می‌کنیم که یک بازی خوب و با نشاط و تماشاگرپسند برگزار کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

کمالی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد نامه تهدیدآمیز کمیته فوتسال که در صورت پرداخت نکردن حق ورودی تیم به لیگ برتر از بازی ارژن جلوگیری می‌شود، گفت:‌ خدا را شکر این مسئله تا آنجا که اطلاع دارم حل شده و از طرف ریاست هیأت فوتبال استان فارس و همچنین کمیته فوتسال ظاهراً توافقات و تعاملاتی انجام شده و ما فردا با توجه به این موضوع هیچ مشکلی برای بازی کردن نداریم و امیدوارم این موضوع برای همیشه حل شود که دیگر به تیم ما استرسی وارد نشود و ما بتوانیم برای ادامه لیگ تمرکز کافی و همچنین از لحاظ فنی آماده شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

برو بچسب تو دفاع تا کیسه گل نشی نمیخواد برنامه ریزی کنی

اریایی یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

تیم ارژن به تاسیسات باج نمیده مطمئنم

نام ... یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

اصلا باج نداد