کد خبر : 97105
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 23:13
-

ثانی: امیدوارم از تاسیسات دریایی امتیاز بگیریم/ شاید یک بازیکن جذب کنیم

ثانی: امیدوارم از تاسیسات دریایی امتیاز بگیریم/ شاید یک بازیکن جذب کنیم

ابوالفضل ثانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در قم گفت: در ساری بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما به خاطر کم بودن تمرینات برای انجام آن بازی و ناهماهنگی میان بازیکنان بازی را واگذار کردیم. در این مورد باید به این توجه داشت که ما فقط ۴ یا ۵ بازیکن لیگ برتری

ابوالفضل ثانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در قم گفت: در ساری بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما به خاطر کم بودن تمرینات برای انجام آن بازی و ناهماهنگی میان بازیکنان بازی را واگذار کردیم. در این مورد باید به این توجه داشت که ما فقط ۴ یا ۵ بازیکن لیگ برتری داریم که تجربه چنین بازیهایی را داشتند و دیگر بازیکنان در حال کسب تجربه هستند.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نسبت به بازی اول تمرینات بیشتری داشتیم بازیکنان هماهنگ تر شده و شرایط بهتری برای بازی با تاسیسات داریم. با همان بازیکنان قبلی به میدان می رویم و بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است؛ ولی احتمال پیوستن یک بازیکن بعد از بازی با تاسیسات بسیار بالاست.
سرمربی تیم هیات فوتبال قم اظهار کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه بدهیم و ان شاالله نتیجه بگیریم. ما از نظر لیگ برتری بودن وزن فنی بالایی نداریم ولی انتظار داریم با آمدن اسپانسر و اضافه شدن بازیکنان جدید با تجربه بار فنی تیم افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.