کد خبر : 97080
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 16:03
-

نائب رئیس فوتسال تایلند: به دنبال میزبانی همزمان جام ملت های بانوان و آقایان هستیم/ با چین تایپه رقابت داریم

نائب رئیس فوتسال تایلند: به دنبال میزبانی همزمان جام ملت های بانوان و آقایان هستیم/ با چین تایپه رقابت داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ ابوالفضل خدابنده‌لو، نایب رییس ایرانی کمیته فوتسال تایلند درباره میزبانی جام ملت های ۲۰۱۸ آسیا بیان کرد: چهار کشور ایران، چین تایپه، لبنان و تایلند برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا درخواست خود را به AFC ارسال کرده‌اند. ایران با توجه به اینکه به دنبال میزبانی این مسابقه‌ها در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ ابوالفضل خدابنده‌لو، نایب رییس ایرانی کمیته فوتسال تایلند درباره میزبانی جام ملت های ۲۰۱۸ آسیا بیان کرد: چهار کشور ایران، چین تایپه، لبنان و تایلند برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا درخواست خود را به AFC ارسال کرده‌اند. ایران با توجه به اینکه به دنبال میزبانی این مسابقه‌ها در سال ۲۰۲۰ است تمایل زیادی برای گرفتن میزبانی آن در سال ۲۰۱۸ ندارد و به همین دلیل AFC تصمیم گرفت که میزبانی مرحله مقدماتی مسابقه‌ها را به ایران بدهد.

وی افزود: کشورهای عربی نیز چندان موافق لبنان نیستند و احتمال اعطای میزبانی این مسابقه‌ها به این کشور عربی بسیار پایین است. بنابراین رقابت اصلی بین دو کشور چین تایپه و تایلند برقرار است.

خدابنده‌لو در پاسخ به این پرسش که میزبان چه زمانی مشخص خواهد شد گفت: قرار است جلسه کمیته فوتسال AFC در حاشیه مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا در هوشی‌مینه ویتنام تشکیل شود و میزبان مسابقه‌ها با رای‌گیری اعضای کمیته انتخاب خواهد شد. بنابراین اینکه اعلام شده چین تایپه به صورت قطعی میزبانی مسابقه‌ها را بر عهده گرفته، صحیح نیست.

نایب رییس کمیته فوتسال تایلند با بیان اینکه از سوی این کشور به عنوان نماینده جهت شرکت در کمیته فوتسال AFC به ویتنام سفر خواهد کرد گفت: تایلند در نظر دارد میزبانی مسابقه‌های آسیا در بخش بانوان و آقایان را به صورت همزمان بر عهده بگیرد و با توجه به امکانات خوب این کشور و تجربه میزبانی جام جهانی، احتمال اعطای میزبانی به تایلند کم نیست.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۷ تا ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد و ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قرار است در این بازی‌ها شرکت کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.