کد خبر : 97028
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 9:50
-

کیانفر:سیاست باشگاه کسب رتبه تک رقمی است/در نیمه دوم کاملا بازی در دست ما بود

کیانفر:سیاست باشگاه کسب رتبه تک رقمی است/در نیمه دوم کاملا بازی در دست ما بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم دیدار مسابقات لیگ برتر فوتسال دیدار مقاومت البرز و شهروند ساری برگزار شد که نتیجه این بازی به تساوی ۲بر ۲ انجامید مسعود کیانفر سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بعد از این بازی گفت: فوتبال ثانیه ها است ما الان در دو بازی است که در دقایق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم دیدار مسابقات لیگ برتر فوتسال دیدار مقاومت البرز و شهروند ساری برگزار شد که نتیجه این بازی به تساوی ۲بر ۲ انجامید مسعود کیانفر سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بعد از این بازی گفت: فوتبال ثانیه ها است ما الان در دو بازی است که در دقایق اولیه گل دریافت می‌کنیم. یکی هفته قبل در شیراز و یکی هم این بازی و این از بی تجربگی بچه های ما است.

وی در ادامه گفت امروز بازی خیلی خوبی بود و در نیمه دوم کاملا بازی در دست ما بود و فقط در نیمه اول چندین حمله تیم شهروند به روی دروازه ما داشت. تیم ما جوان است و انشالله سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم

سرمربی تیم مقاومت البرز اظهار داشت: ما در روز اول مسابقات و در سیاست باشگاه قرار مان بر این بود که این تیم در جدول رتبه تک رقمی داشته باشد اما با توجه به وضعیت امروز و بازی بچه ها خیلی امیدوار شدیم که در بالای جدول قرار بگیریم.

وی همچنین در مورد داور این دیدار گفت: در این بازی مورد خاصی مشاهده نشده فقط چندین صحنه مشکوک وجود داشت که آن هم نمی‌توان گفت عمدی بود و در کل داور داوری خوب بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.