کد خبر : 97287
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 22:57
-

ثانی: بی تجربه بودیم اما خوب ظاهر شدیم/ قم، پتانسیل داشتن ۳ تیم را دارد

ثانی: بی تجربه بودیم اما خوب ظاهر شدیم/ قم، پتانسیل داشتن ۳ تیم را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل ثانی عصر سه شنبه در حاشیه بازی ۲ تیم فوتسال هیات فوتبال قم و تاسیسات دریایی تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیشتر بازیکنان ما افراد جوان و کم تجربه ای هستند که سابقه بازی در لیگ برتر و مقابل اسطوره هایی مانند وحید شمسایی را ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل ثانی عصر سه شنبه در حاشیه بازی ۲ تیم فوتسال هیات فوتبال قم و تاسیسات دریایی تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیشتر بازیکنان ما افراد جوان و کم تجربه ای هستند که سابقه بازی در لیگ برتر و مقابل اسطوره هایی مانند وحید شمسایی را ندارند ولی در این مسابقه بسیار خوب ظاهر شدند.
وی ادامه داد: اگر مشکل دروازه بان تیم که به دلیل مصدومیت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، نبود، شانس پیروزی با تیم قم بود.
ثانی خاطرنشان کرد: به هواداران و مردم قم قول خواهم داد که با این تیم و بازیکنان موفق خواهیم شد و در بازی های آینده متفاوت تر ظاهر خواهیم شد.
وی با اشاره به حضور ۲ تیم از قم در لیگ برتر گفت: استان قم حتی ظرفیت حضور سه تیم در لیگ برتر را دارد و بازیکنان بزرگی مانند علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی از میان همین بازیکنان قم ظهور و بروز پیدا کردند.
ثانی خاطرنشان کرد: تیم ما جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی را در دستور کار خود قرار داده و به صورت قطعی موفق خواهیم شد.
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، تیم فوتسال هیات فوتبال قم در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب تیم فوتسال تاسیسات دریایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۵۲

تیمی که با باند بازی بسته شده باشه نتیجه نمیگیره
اقای ثانی مواظب حق الناس باش که این پست ها میادومیره
شماها هستید که باعث میشید حق ی سری جون ضایع میشه