کد خبر : 97149
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 11:34
-

مظفر: ریسک بزرگی کردم که هدایت تیم ملی فوتسال بانوان را قبول کردم/ برنامه بلند مدت دارم

مظفر: ریسک بزرگی کردم که هدایت تیم ملی فوتسال بانوان را قبول کردم/ برنامه بلند مدت دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر در نشست خبری خود اظهار داشت: خوىشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی اینجا هستم این سمت ها موقتی است. مهم این است تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی کنیم. با وقت کم ریسک بزرگی کردم سرمربی شدم. سرمربی تیم فوتسال ایران ادامه داد: خوشحالم دوباره به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر در نشست خبری خود اظهار داشت: خوىشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی اینجا هستم این سمت ها موقتی است. مهم این است تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی کنیم. با وقت کم ریسک بزرگی کردم سرمربی شدم.

سرمربی تیم فوتسال ایران ادامه داد: خوشحالم دوباره به تیم ملی برگشتم جا دارد از کادر فنی قبلی تشکر کنم چرا که پست در تیم ملی موقتی است و ممکن است تغییراتی خیلی زود انجام شود اما مهم این است که تا زمانی که در تیم ملی حضور داریم تمام تلاش را بکنیم تا در تیم ملی موفق شویم. ما اردوها و برنامه‌های قبلی کادر فنی گذشته را تغییر نمی‌دهیم چون زمان کوتاهی داریم و باید خیلی سریع به شرایط آرمانی‌ خود برسیم. ما تا زمان مسابقات ۷ اردو طبق زمانی که داریم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ۵۵ تا ۶۰ جلسه تمرین جزو برنامه‌هایمان است. چون مسابقات ۲۵ شهریور تا ۵ مهر ماه می‌باشد و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم تا در مسابقات موفق شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما بازیکنان و نفرات را تغییر نمی‌دهیم و با همین بازیکن‌ها ادامه خواهیم داد. من نمی‌دانم کادر فنی با بازیکنان چه تمرینات و چه برنامه‌هایی داشته ولی به هر حال ما آمده‌ایم برای تقویت تیم ملی فوتسال بانوان.

وی همچنین در ادامه افزود: من از لحاظ بدنی اطلاعی از شرایط بازیکنانم ندارم باید تمرینات را شروع کنیم تا ببینیم که شرایط تیم چطور است. من فکر می‌کنم ریسک بزرگی کردم با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار دارم سرمربیگری تیم ملی را قبول کردم. من تمام توانم را برای تیم ملی می‌گذارم و در زمان کوتاه تیم را روانه مسابقات بکنیم و اگر هم در مسابقات موفق نشدیم ان‌شاءالله فرصتی باشد برای اینکه در مسابقات آسیایی با یک برنامه‌ریزی بلند مدت نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: با تیم‌های مختلف فدراسیون صحبت کرده برای بازی تدارکاتی و من می‌دانم که بازی‌ تدارکاتی خیلی تاثیرگذار خواهد بود برای قوی‌تر شدن اما درنهایت باید ببینیم که مسئولان فدراسیون با چه تیم‌هایی صحبت کردند تا بتوانیم یک بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم.

سرمربی جدید فوتسال بانوان ادامه داد: توقع از تیم ملی بانوان زیاد است. باید انتظارات را تغییر دهیم،‌باید تیم ملی فوتسال قوی داشته باشیم و این تغییرات نیاز به یک صبر دارد. باید برنامه بلند مدت داشته باشیم تا تیم ملی از نظر اخلاقی و از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشد و درنهایت تیم ملی بانوان فوتسال قوی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این مسابقات تیم‌های خوبی حضور دارند مثل ژاپن، تایلند ما قبلا با این تیم‌ها مسابقه داده‌ایم با توجه به اینکه هنوز قرعه‌کشی انجام نشده ولی من احتمال می‌دهم که تیم ملی ایران و ژاپن سرگروه باشند.

وی همچنین ادامه داد: برنامه بلند مدت دارم، دوست دارم حتی زمانی که در تیم ملی حضور ندارم تیم ملی با یک برنامه‌ریزی دقیق و درازمدت موفق بشود و دوست ندارم فقط با یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت بتوانیم در یک مسابقه و تورنمنت خوب ظاهر شویم دوست دارم با یک برنامه‌ریزی بلند مدت به اهدافمان برسیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال همچنین از صانعی مشاور تیم ملی فوتسال تشکر کرد و در ادامه افزود: از آقای صانعی تشکر می‌کنم چون تمام تلاششان را کردند در زمانی که به عنوان مشاور در تیم حضور داشتند و نباید تلاش کادر فنی را کتمان کرد. به نظرم بازیکن باید به فکر خود و پیشرفتش باشد به فکر این نباشد که مربی چه تصمیمی خواهد برای یک بازیکن خواهد گرفت. ما یکی از برنامه‌هایمان این است که از لحاظ روحی و ذهنی تغییراتی در بازیکن انجام دهیم همچنین باید در کنارش از لحاظ آمادگی جسمی و بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد تا تیم ملی خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: همکاری من با دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد با توجه به اینکه من الان به عنوان سرمربی در تیم ملی حضور دارم و با توجه به اینکه فرصت کوتاهی تا مسابقات مهم در پیش رو داریم سعی می‌کنم از الان به فکر تیم ملی باشم ولی با توجه به اینکه به دانشگاه آزاد  تعهد دارم و همچنین یک دینی نسبت به دانشگاه آزاد دارم دوست دارم که به این دانشگاه کمک کنم اما نه به عنوان سرمربی.

مظفر ادامه داد: تا جایی که می‌دانم آخرین نتایج خوبی که تیم ملی کسب کرده در مسابقات روسیه بوده. ما باید سخت در بخش دفاعی کار کنیم منظورم از بخش دفاعی از دروازه‌بان گرفته تا مدافعان باید اصلاح شوند و همچنین نباید از لحاظ حمله غافل شویم باید تیم ملی قوی تشکیل دهیم و باز هم می‌گویم من راجع به کادر فنی و عملکردشان در گذشته صحبتی ندارم ما آمده‌ایم که به تیم ملی کمک کنیم.

وی ادامه داد: شهرزاد ایزدمهر به عنوان مربی بدنساز و رز جدیدی زاده به عنوان کمک مربی به بنده کمک می‌کنند. امیدوارم شرایط و روزهای خوبی را داشته باشیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال در پایان اظهار داشت: خیلی خوشحالم بحث مشاور فنی در فوتبال ایران در حال جا افتادن است و خوشحال می‌شوم که اگر از تجربیات آقایان در تیم ملی استفاده بکنیم. فدراسیون با چند گزینه به عنوان مشاور در حال صحبت کردن است و من اطلاعی ندارم که کسی به عنوان مشاور انتخاب شده و یا انتخاب خواهد شد امیدوارم هر عزیزی به عنوان مشاور در تیم ملی حضور دارد و قرار است حضور پیدا کند بتواند از همه لحاظ به ما کمک کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.