کد خبر : 97289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 0:46
-

جام باشگاه‌های آسیا زیر ذره‌بین ناظم الشریعه

جام باشگاه‌های آسیا زیر ذره‌بین ناظم الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ۲۸ تیر تا ۸ مرداد به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و گیتی پسند به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها در گروه C با تیم‌های شورایکا اوزاکا ژاپن و شنزن چین مصاف خواهد کرد. اما حضور ایرانی‌های پرشمار در سایر تیم‌ها باعث شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ۲۸ تیر تا ۸ مرداد به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و گیتی پسند به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها در گروه C با تیم‌های شورایکا اوزاکا ژاپن و شنزن چین مصاف خواهد کرد.

اما حضور ایرانی‌های پرشمار در سایر تیم‌ها باعث شده که سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد این مسابقات را از نزدیک تماشا کند. از همین رو این مربی به دنبال این است تا با هماهنگی کمیته فوتسال به ویتنام سفر کرده و بازی‌های مهم جام باشگاه‌های آسیا را زیر نظر بگیرد.

در این دوره از مسابقات، ایمان احمدی و عماد محمدی برای تیم اف سی ارم اوش قرقیزستان، حسین طیبی برای تایسون نام ویتنام، فرهاد توکلی و قدرت بهادری برای نفت الوسط عراق، محمد طاهری برای الریان قطر،‌ علی عابدین برای واموس اندونزی، امین نصرالله‌زاده برای دی سی اینوست تاجیکستان، پیمان حفیظی برای شنژن چین و بهروز جعفری برای بانک بیروت لبنان به میدان خواهند رفت. همچنین رضا فلاح زاده هدایت تیم واموس اندونزی و حسین افضلی هدایت برای دی سی اینوست تاجیکستان را به عهده خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.