کد خبر : 97325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 14:32
-

دبیری:هر وقت در کمیته فوتسال خانه تکانی شد بر می گردیم/ خوشحالیم در این لیگ حضور نداریم

دبیری:هر وقت در کمیته فوتسال خانه تکانی شد بر می گردیم/ خوشحالیم در این لیگ حضور نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز این روزها از دور نظاره گر لیگ برتر است اما می گوید خوشحال است که تیمش در این لیگ حضور ندارد. در غیاب دبیری وضعیت مدعیان لیگ امسال را چطور می بینید؟ -گیتی پسند، تاسیسات دریایی و مس سونگون مدعیان اصلی قهرمانی هستند. بدنه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز این روزها از دور نظاره گر لیگ برتر است اما می گوید خوشحال است که تیمش در این لیگ حضور ندارد.

در غیاب دبیری وضعیت مدعیان لیگ امسال را چطور می بینید؟

-گیتی پسند، تاسیسات دریایی و مس سونگون مدعیان اصلی قهرمانی هستند. بدنه اصلی مس را بازیکنان دبیری تشکیل می دهند.فرهاد فخیم،حمید احمدی و علیرضا عسگری کهن بازیکنان اصلی ما بودند.سنگ سفیدی هم در تیم دبیری تبریز به لیگ برتر معرفی شد و در همان سال اول به قهرمانی هم رسید.

این روزها خبرهایی از اختلاف نظری و شمسایی در تاسیسات دریایی به گوش می رسد.نظر شما در این باره چیست؟

-من سابقه کار کردن با شمسایی را دارم. مدیریت او قوی است. او به عنوان کسی که بازیکن بوده و هنوز هم بازی می کند قطعا هوای بازیکن را دارد. احتمالا شرایطی پیش آمده که مجبور شده با نظری برخورد کند.این را می دانم که وحید همیشه حامی نظری بوده و امیدوارم احترام کسوت رعایت شود.

احتال بازگشت شما به فوتسال وجود دارد؟مثلا برای فصل بعد؟

هر زمان که شما رسانه ها صلاح بدانید برمی گردیم.به نظرم باید یک خانه تکانی در کمیته فوتسال شود و افراد دلسوز بیایند تا برگردیم. ما به دنبال اعصاب خردی نیستیم.آن از افتتاحیه لیگ که هیچکس هم خیالش نیست.خوشحالم که در این لیگ نیستیم.ازاینکه به باشگاه،رسانه و بازیکن زور می گویند متاسفم و امیدوارم تغییر رویه بدهند.

وضعتی فوتسال را چطور می بینید؟

-با همه ارادتی که به آقای تاج دارم معتقدم خودشان باید ورود کنند و مسائل را حل کنند.به نظرم یک پنجاهم ارزشی که برای فوتبال قائلند را برای فوتسال قائل باشند این رشته درست می شود. شاید زمانی کار از کار گذشت که آن زمان دیگر دیر شده است.

برای تماشای بازی ها به سالن نمی روید؟

نمی خواهم حاشیه ای ایجاد شود اما اگر لازم باشد برای برخی بازی های مس به سالن می روم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

دکتر حسابی: وقتی آدم فقیر می شود خوبی های او نیز حقیر می شود اما کسی که پولدار است عیب هایش هم هنر است و چرندیاتش حرف حساب به شمار می آید
لیگ ایران خرسند هست از نبود شما و تیم تون
خانه تکانی اصلی این بود شما نباشین