کد خبر : 97301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 10:52
دسته‌بندی نشده
-

مس را باشگاهی حرفه‌ای می‌بینم/ گلرمان به من پاس گل داد

مس را باشگاهی حرفه‌ای می‌بینم/ گلرمان به من پاس گل داد
بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس سنگون گفت: من ٢٠ روز بيشتر نيست كه به ايران آمده‌ام ولي به نظرم باشگاه حرفه‌اي است كه دوست دارم در اينجا كار كنم.

فوماسا بازیکن برزیلی مس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی امروز تیمش گفت: بازی  خیلی دشواری بود که حریف بسیار قوی با دفاع سازماندهی شده بود. ولی تیم ما نیز خوب می‌دانست که در این شرایط چگونه باید بازی کند که موفق شدیم بازی را کنترل کرده و به گل برسیم.

این بازیکن مس در مورد رابطه‌اش با هم تیمی‌های خود نیز گفت: همه با من رفتار محبت آمیز و احساسی دارند که باعث می‌شود من هر روز احساس خوبی را دریافت کنم  و این باعث می‌شود که بتوانم بهتر کار کنم.

وی در مورد گل و پاس گلش نیز گفت: خوشحالم که به تیمم کمک کردم که همه موفقیت برای تیم است. گلی هم که زدم روی پاس خوب دروازبان تیم بود که اگر پاس خوبی نمی‌داد نمی توانستم گل بزنم بخاطر همین به دروازبان تیم مان تبریک می گویم.

فوماسا در مورد لیگ ایران نیز گفت:   لیگ ایران بسیار خوب و قوی است که بازیکنان سطح بالایی در ان بازی می کنند. من قبلا شنیده بودم که رقابت در لیگ ایران بسیار تنگاتنگ است  ولی من نیز به امادگی ١٠٠٪‏ نرسیده‌ام و بسیار تلاش می‌کنم تا به سطح هم تیمی‌های خود برسم. در نهایت ما در مسیر درست حرکت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.