کد خبر : 97315
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 11:33
-

مصطفی نظری باید تعهد بدهد؟

مصطفی نظری باید تعهد بدهد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم تأسیسات دریایی درباره آخرین وضعیت مصطفی نظری و اینکه «آیا این دروازه‌بان برای دیدارهای هفته آینده به این تیم بازخواهد گشت یا خیر؟» تصریح کرد: روز گذشته با مسئولان تیم جلسه داشتیم و قرار شد امروز (چهارشنبه) نظری در باشگاه حاضر شود و نامه‌ای را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم تأسیسات دریایی درباره آخرین وضعیت مصطفی نظری و اینکه «آیا این دروازه‌بان برای دیدارهای هفته آینده به این تیم بازخواهد گشت یا خیر؟» تصریح کرد: روز گذشته با مسئولان تیم جلسه داشتیم و قرار شد امروز (چهارشنبه) نظری در باشگاه حاضر شود و نامه‌ای را امضا کند و اگر قسمت بود در ادامه لیگ هم در خدمت او باشیم. تمام بازیکنان را به یک چشم نگاه می‌کنیم و هرکسی زحمت بیشتری بکشد در ترکیب تیم حضور خواهد داشت. بحث ما با نظری هم فقط فنی بوده و چیز دیگری نبوده است.

شمسایی در این پاسخ به این پرسش که «منظورش از امضای نامه، دادن تعهد توسط نظری است؟» گفت: او باید امروز به باشگاه برود و با مسئولان تیم صحبت کند. بعد از جلسه تمرینی که با نظری به مشکل خوردیم،‌ قرار گذاشتیم جلسه‌ای را با هم داشته باشیم اما به دلیل اینکه روز گذشته بازی داشتیم این جلسه به تعویق افتاد. امروز این جلسه برگزار و همه چیز مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

پس خودت هم باید تعهد بدی که با ۴۳ سال سن ۴۰ دقیقه بازی نکنی و تیم رو بدبخت نکنی!!!در ضمن اصغری مقدم رو هم بفرست بره تا تیم رو بهم نریخته وگرنه تیم بیچاره میشه با وجود این آدم خود دانی !!!

نام ... چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

اصغری مقدم میخواد گلره سال قبل خودشو بیاره .بعدش فخیم بعدش …

نام ... چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

اقایه شمسایی خودت باید تعهد بدی کم بازی کنی اخه از بهترین دروازبان جهان تعهد میگیرن چه فکری کردی فکر کن نظری بیاد تعهد بده یادت باشه چند ساله پیش تو شاگرد نظری بودی کاپیتانیم به تو ندادن به نظری بودی بابا بسه انقدر خودتو بالا نگیر فکردی به تیمایه ضعیف گل زیاد زدی و شدیاقایه گل چه خبره اونم حیدریان اقایه گلت کرد نه خودت بشی