کد خبر : 97421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1396 - 17:21
-

سرمربی شنژن چین: با گیتی پسند در گروه مرگ قرار داریم/ افضل مربی باهوشی است/ حفیظی از گلزنان ما خواهد بود

سرمربی شنژن چین: با گیتی پسند در گروه مرگ قرار داریم/ افضل مربی باهوشی است/ حفیظی از گلزنان ما خواهد بود

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان بپرسد. اولین گفت و گوی ما با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین است. این تیم در گروه

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان بپرسد. اولین گفت و گوی ما با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین است. این تیم در گروه c جام باشگاه های آسیا با تیم گیتی پسند ایران قرار گرفته و نظرات این مربی درباره گیتی پسند می تواند خواندنی باشد:

 

بارس سوریلها در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا در مورد شرایط تیمش گفت: ما یک تیم حرفه ای هستیم که بعد از تعطیلی لیگ چین حدود یک ماه است روزانه دو جلسه تمرین می کنیم و توانسته ایم بهترین تیم پنج سال اخیر لیگ چین را تشکیل دهیم. همچنین با جذب دو بازیکن خارجی و با حضور بازیکنان با تجربه و جوان خوبی که در تیم داریم امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنیم.
سرمربی برزیلی شنژن چین در مورد پیمان حفیظی بازیکن ایرانی تیمش گفت: او یک بازیکن راس به معنای واقعی است که سبک بازی وی شبیه راس های برزیلی است. من شناخت زیادی نسبت به وی نداشتم و از روی فیلم بازی ها وی را انتخاب کردم. حفیظی بعد از اینکه به جمع ما ملحق شد توانست خود را با شرایط تیم وفق دهد و روز به روز با بازیکنان و تیم هماهنگ شود. حفیظی یکی از گلزنان خوب تیم ما در جام باشگاه ها خواهد بود.
وی در مورد گروه بندی جام باشگاه ها گفت: به نظر من و اکثر کارشناسان، گروه سوم سخت ترین گروه مسابقات است. جایی که تیم خوب گیتی پسند و اوساکا ژاپن حضور دارند. تیم های ملی ایران و ژاپن در رنکینگ فیفا تیم های اول و دوم آسیا هستند که این کار ما را برای صعود از گروه سخت می کند.
سوریلها در مورد شناختش از گیتی پسند گفت: گیتی پسند یک برند در ایران و آسیا محسوب می شود که از بازیکنان خوبی سود می برد. از بازیکنان گیتی شناخت زیادی ندارم فقط می دانم بازیکنان گلچین و خوب ایران همچون اسماعیل پور که زنگ خطری برای ما و سایر تیم ها است، در این تیم حضور دارند. همچنین افضل مربی باهوشی است که تیم های وی بسیار خوب کار دفاعی را انجام می دهند؛ همین امر می تواند برگ برنده وی در این دوره از مسابقات باشد.
این مربی در پایان گفت: آرزو می کنم بتوانیم بهترین تلاش و عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به همراه گیتی پسند راهی مرحله دوم مسابقات شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.