کد خبر : 97472
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 12:35
-

افضل: می‌خواهیم موفقیت‌های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم/ بازیکنان به هماهنگی رسیده‌اند

افضل: می‌خواهیم موفقیت‌های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم/ بازیکنان به هماهنگی رسیده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره شرایط تیم خود گفت: بازیکنان به هماهنگی رسیده‌اند و امیدواریم این هماهنگی بیشتر شود. پس از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل، بازی‌های خوبی در لیگ برتر انجام دادیم و امتیازات کامل را از دو مسابقه اخیر کسب کردیم. وی در خصوص پیروزی این تیم مقابل ارژن در شیراز اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره شرایط تیم خود گفت: بازیکنان به هماهنگی رسیده‌اند و امیدواریم این هماهنگی بیشتر شود. پس از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل، بازی‌های خوبی در لیگ برتر انجام دادیم و امتیازات کامل را از دو مسابقه اخیر کسب کردیم.

وی در خصوص پیروزی این تیم مقابل ارژن در شیراز اظهار داشت: ارژن مقابل ما بازی انتحاری به نمایش گذاشت و به خوبی جنگید. تیم ما هم بازی خوبی ارائه داد و خدا را شکر توانستیم در این بازی پرفشار، از فرصت‌های خود به نحو احسن استفاده کنیم و با پیروزی به اصفهان بازگردیم.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه کاروان این تیم برای جام باشگاه‌های آسیا، هفته آینده به ویتنام (محل برگزاری مسابقات) اعزام خواهد شد، اظهار داشت: تیم‌های آسیایی به خوبی خود را تقویت کرده و بازیکنان ایرانی و غیر ایرانی باکیفیتی جذب کرده‌اند. امیدواریم بازیکنان گیتی‌پسند بازی‌های خوبی در این تورنمنت به نمایش بگذارند.

افضل با اشاره به اینکه فوتسال ایران در این سال‌ها به دستاوردهای خوبی در آسیا و جهان رسیده است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این موفقیت‌ها را تکمیل کنیم و با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، دل مردم اصفهان و ایران را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.