کد خبر : 97486
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 15:58
-

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از ۱۴ مرداد

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از ۱۴ مرداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار کرد: در حال حاضر بازی‌های لیگ را رصد می‌کنیم و به احتمال زیاد، از چهارده مرداد، وارد اردو خواهیم شد. البته اردوهای تیم ملی فوتسال همچون سال‌های قبل،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار کرد: در حال حاضر بازی‌های لیگ را رصد می‌کنیم و به احتمال زیاد، از چهارده مرداد، وارد اردو خواهیم شد. البته اردوهای تیم ملی فوتسال همچون سال‌های قبل، به صورت مقطعی برگزار می‌شود و با توجه به در جریان بودن مسابقات لیگ، بازیکنان را تنها به مدت سه روز در اختیار خواهیم داشت. بنابراین اولین مرحله اردوها از چهارده تا شانزده مرداد برپا می‌شود و این برنامه به صورت هفتگی تکرار خواهد شد.

او افزود: هفته گذشته بازی تیم‌های ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان را زیر نظر گرفتم و بقیه اعضای کادرفنی نیز هر کدام، یک بازی را تماشا می‌کنند. می‌خواهیم برای بازی‌های ترکمنستان تلفیقی از جوان و باتجربه‌ها را انتخاب کنیم و به همین دلیل باید لیگ را به دقت زیر نظر بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت هماهنگی بازی دوستانه با قزاقستان، کاروان تیم ملی از طریق ترکمنستان به این کشور سفر می‌کند، توضیح داد: ابتدا به دنبال این بودیم تا بعد از برگزاری بازی تدارکاتی در قزاقستان، راهی مسابقات داخل سالن شویم اما قرار شده تمام اعضای کاروان ایران، به صورت زمینی از مشهد به ترکمنستان اعزام شوند. تاکنون نیز بازی دوستانه با قزاقستان قطعی نشده و  منتظر هستیم تا آقای ترابیان در رابطه با این موضوع اطلاع بدهد.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که احتمال برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور آرژانتین، پرتغال و روسیه در ایران چقدر است، بیان کرد: نامه‌نگاری‌های لازم برای برگزاری این تورنمنت با کشورها انجام شده و می‌دانم که آقای ترابیان پیگیر آن است اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا برگزاری آن مانده، نمی توان با اطمینان در موردش صحبت کرد.

او درباره حضورش در ویتنام برای تماشای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز به ایسنا گفت: بازیکنان ایرانی زیادی در تیم‌های مختلف در جام باشگاه‌ها پخش هستند و برای دیدن بازی آنها می‌خواهم به ویتنام بروم. اما چون زمان برگزاری تورنمنت طولانی است، به دنبال برنامه‌ریزی مناسبی هستم تا در بهترین زمان به این کشور بروم. به همین دلیل فردا (شنبه) به کمیته فوتسال می‌روم تا با آقای کفاشیان درباره این موضوع صحبت کنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.