کد خبر : 97538
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 10:50
-

اسماعیل‌پور:از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ قضاوت در حضور پنج هزار نفر دشوار است/ امسال جایگاهی کسب می‌کنیم که شرمنده هواداران نشویم

اسماعیل‌پور:از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ قضاوت در حضور پنج هزار نفر دشوار است/ امسال جایگاهی کسب می‌کنیم که شرمنده هواداران نشویم

سرمربی تیم شهروند ساری پس از کسب تساوی در مقابل گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام رضایت از نتیجه مسابقه، از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد. محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند در خصوص بازی اظهار کرد: بازی سخت و پرفشاری بود یعنی نه ما می‌خواستیم امتیاز از دست بدهیم و

سرمربی تیم شهروند ساری پس از کسب تساوی در مقابل گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام رضایت از نتیجه مسابقه، از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد.

محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند در خصوص بازی اظهار کرد: بازی سخت و پرفشاری بود یعنی نه ما می‌خواستیم امتیاز از دست بدهیم و نه آن‌ها می‌خواستند با دست خالی از ساری برگردند. به نظر من بار فنی مسابقه بسیار بالا بود و هر دو تیم نمایش بسیار خوبی داشتند و تماشاگران از دیدن چنین مسابقه‌ای که صحنه‌های گلزنی متعددی در آن وجود داشت، لذت بردند.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه در روزهای اخیر حاشیه‌هایی در خصوص سبک بودن نیمکت‌ها و عدم فنی بودن تیم‌ها به گوش می‌رسد ولی به اعتقاد من در این مسابقه خیلی چیزها ثابت شد. شهروند در ساری همیشه روی برخی تاکتیک‌ها گل دریافت می‌کرد اما خوشبختانه در هفته گذشته روی این تاکتیک‌ها کار کردیم. شاید می‌توانستیم برنده این مسابقه هم باشیم اما دیر به این باور رسیدیم که می‌توانیم گیتی‌پسند را شکست دهیم. از زحمات بازیکنانم قدردانی می‌کنم و از عملکرد آن‌ها کاملا رضایت دارم.

اسماعیل‌پور داوری بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این جو و با حضور پنج هزار هوادار، قضاوت سخت است اما در کل قضاوت خوبی از داوران شاهد بودیم. به اعتقاد بنده داوران خوب بودند و این دیدار را مدیریت کردند. شاید چند صحنه به ضرر ما سوت زده باشند اما در فوتسال طبیعی است و اعتراضی نسبت به داوری نداریم.

سرمربی شهروند در خصوص روند نتیجه‌گیری و شرایط این تیم در ادامه مسابقات اظهار کرد: پیش از شروع مسابقات نیز گفته بودم امسال شهروند متفاوتی خواهیم دید اما برخی به بنده خرده گرفتند. باز هم تاکید می‌کنم امسال شهروند متفاوت خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی لیگ، از شش هفته نخست باید ۴ مسابقه را خارج از خانه برگزار کنیم و تا اینجای کار با لطف خدا نتایج خوبی کسب کردیم. بچه‌ها تلاش خوبی داشته‌اند و کلیه اعضای کادرفنی نیز زحمات زیادی کشیده‌اند که فکر می‌کنم نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده‌ایم. جا برای بهتر شدن هم وجود دارد زیرا بازیکنان بزرگی چون طاهری، مرتضوی، ابراهیمی، کیایی، کرد و عظیمایی در تیم ما حضور دارند البته کلیه بازیکنانم خوب هستند و با پشتوانه همین بازیکنان، امسال جایگاهی کسب می‌کنیم که شرمنده هوادارانمان نشویم.

وی در پایان از اعتماد مدیریت این باشگاه تقدیر کرد و گفت: انصافا نیمکت لیگ برتر سخت است و فشار زیادی وجود دارد. سعی می‌کنیم جواب اعتماد مسئولان را بدهیم زیرا وارث مربیان بزرگی در این تیم هستیم. با اینکه شاید دوست داشتیم حمایت بیشتری شویم اما از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.